Vecina mea pe care vreau s-o agat :)

554494_305523732884428_1671932229_n.pngM-am mutat acum un an într un alt bloc, alt cartier și evident, am vecini noi. Oameni de treaba, muncitori si la locul lor. Dar vecina de la 3 ii întrece pe toți. Frumoasa foc! Înaltă, par lung brunet și ochii albastri. Mi am zis ca pe asta trebuie sa o agat eu. Ne am petrecut de vreo doua ori la lift, ne am salutat și din privirea ei mi am dat seama ca am loc. Ma întreb însă dacă acum mai mai am șanse. Sa va spun de ce.
Intr o zi foarte friguroasa de iarna, ies din scara blocului, îmi trag gluga peste urechi, îmi pun căștile și plec spre munca. Deodată,  fara vreun anunț în prealabil, din gat, plămâni, esofag sau dracu știe de unde, îmi vine în gura o flegma d aia urata, lipicioasa, mare și maronie. 🙂 Fumătorii știu de ce. Fara sa stau pe gânduri, o scuip imediat, cu pofta. Observ ca am dat o la picioarele cuiva, mai mai să i-o dau pe cizme. Involuntar ridic capul și ma uit la om. Omul era femeie, femeia era vecina care m-a surprins direct. Am salutat-o cu juma’ de gura și n-am mai așteptat sa vad dacă imi răspunde. Ce idiot sunt, îmi spun în gând. Și-mi vad de drum. Pana la metrou am și uitat.
Trec încă vreo doua săptămâni, pe vecina n-am mai văzut o. Într-o alta zi, în aceeași iarna, vorbesc la telefon în timp ce ma pregătesc sa intru în scara. Eram chiar în fata ușii blocului. O alta flegma vrea sa iasă. Nu stau pe gânduri și văzând ca nu e nimeni pe lângă mine, scuip un alt medalion ce-ți lipea tocul de asfalt dacă nimereai în el. Prenandez, direct. Ce sa vezi…? Vecina apare parca din pământ și vede toată mișcarea. Pfff, cum s-o mai salut pe femeie? Am bâlbâit ceva acolo și aia a fost: M-am ofticat puțin, m-am jignit din nou în gând și mi-am văzut de treaba. Într-o seara, ies de la metrou și ma îndrept spre casa. Iarna, lume putina pe strada, în fata mea doua fete. Nasul îmi curgea puternic și șervețelele lipseau. Măresc pasul, le depășesc pe cele doua și iau un avantaj metric destul de mare. Ma uit în spate sa vad dacă sunt destul de departe încât sa-mi suflu mucii. Distanta era perfecta. Ma întorc ușor  spre stânga și jap…! Ii arunc din ambele nări. Când revin la poziția inițială de mers…cine credeți ca vede toată mișcarea? Nu, nu era vecina mea frumoasa. Era nea Vasile, vecinul bețiv de la doi. De fapt asa as fi vrut eu. Nu era el. Era chiar vecina. M-a văzut. Iar. Mamaaa, ce dizgrațios sunt. Oare ce-o zice femeia? Oare mai am vreo șansă la ea? Oare mi-o fi pus vreo porecla? Cred ca mi spune Vecinul Flegma. Sau Vecinul Muci. Mucifal. Crede despre mine ca sunt flegmatic?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

