Pentru tine

Intr-o Romanie in care deschizi televizorul si dai de Sexy Braileanca cantand, de Cheeky Girls dansand si de 3 blonde cu blugii rupti in cur care in momentul in care fac playback ai impresia ca mimeaza orgasmul, poti realiza cu usurinta ca artistii de valoare sunt satui pana in gat sa mai apara pe la tv, in aceeasi oala cu specimenele de mai sus si prefera sa-si traiasca viata linistiti alaturi de fanii lor, probabil mai putini, dar cu siguranta mai sinceri si mai inteligenti.
Imi place sa cred despre mine ca sunt un ascultator de muzica buna si in niciun caz nu sunt genul care se lasa impresionat de tatele si cracii vreunei soliste, care apare la televizor sa cante (mimeze), dupa ce a mai facut asta doar de 2 ori, in dus si nici macar in dusul ei, ci al vreunui influent om de afaceri.
Prin 1999, imi lipeam ochii de televizor, de fiecare data cand auzeam melodia Cerul a trupei Proconsul si va jur ca parul mi se ridica instant pe maini iar senzatiile traite erau unice. Au trecut 10 ani si azi, daca o ascult din nou, am parte de aceleasi feeling-uri. Nu am ales la intamplare exemplul, ci am facut-o in urma unui recital oferit de Proconsul la care am avut placerea sa particip zilele trecute. 6 intrumentisti care se jucau cu ochii inchisi cu intrumentele si o voce incomparabila, au ridicat in picioare un pub, plin ochi cu cateva sute de oameni. Probabil suna ca o oda adusa trupei, dar pur si simplu asta este exact ceea ce gandesc, eu si alte cateva milioane de ascultatori cu “auzul fin”.  Cineva imi spunea ca muzica adevarata nu are varsta si sunt intru totul de acord cu el, dorind sa adaug ca muzica este un instrument de manipulare a maselor, un drog pe care il accepti inevitabil si fara voia ta. Cand un solist de talia lui Bodo, ia microfonul in mana, inchide ochii si incepe sa cante, nu ai cum sa ramai indiferent, n-ai cum sa nu te gandesti la vreo fosta iubire de liceu, n-ai cum sa nu-ti amintesti de un sarut prelungit pe malul marii si exemplele ar putea continua. Cand iti canta Braileanca…iti aduci aminte fara sa vrei de cati bani ai de dat, de boala venerica pe care tocmai ai bagat-o-n chiloti si de bataia pe care ai primit-o de la tac-tu cand ai chiulit de la scoala. In niciun caz nu incerc sa fac vreo comparatie intre Bodo si o idioata cracanata la propriu si la figurat, ptr ca nu se poate, incerc doar sa-i fac si pe cei “surzi” sa auda.  Am cautat  pe net piesa Cerul si am gasit-o, cantata live. Va oblig s-o ascultati si voi, cei care n-ati facut-o pana acum…altfel o sa vorbesc cu Braileanca sa va tipe tare in ureche: “pui de crevedia”.

Doamne Ajuta!

3 gânduri despre “Pentru tine

  1. NU NE TORTURA CU SEXY BRAILEANCA, TE RUGAM , MAI POSTEAZA MUZICA DE-ASTA… ASTEPT PROVINCIA:-)

Lasă un răspuns

