Lebada si politstul by V

Locuiesc pe undeva pe langa Cismigiu si in dimineata asta m-am dus in parc sa alerg si implicit sa ma relaxez, dar spre nenorocul meu, mi-am inceput ziua altfel. Sa va explic de ce. Dupa ce am alergat pret de 15-20 minute, m-am oprit langa lac sa ma odihnesc si sa ma uit la lebedele aduse de cateva zile aici! Apropo! Poate nu le mai hraneste nimeni cu guma Orbit anul asta. Lebedele nu fac baloane. Cum va spuneam, m-am oprit langa lac si m-am asezat pe un pietroi mare si greu, amplasat la vreo 10 metri de apa, mi-am pus castile in urechi si incercam sa ma relaxez. N-am apucat sa stau mai mult de 5 minute si apare el, un politist comunitar (lui ii voi dedica tot postul asta) care ma bate nervos pe umar si imi cere sa nu mai stau pe piatra, pentru ca nu am voie! M-am ridicat si m-am uitat la piatra, gandindu-ma ca o fi vreuna funerara sau ca are vreo semnificatie pentru Bucuresti. Ei bine, nu! Era un simplu pietroi. Il intreb pe politist: Cat ati dat pe ea? El, la vreo 50 de ani, parul alb si cu o mecla de semialcoolic, ma intreaba nedumerit “pe ce?”.  “Pe piatra!” ii raspund eu, nestiind de ce tinea dansul atat de mult sa nu stau acolo!
“Domnule, ma iei la misto?” ma intreaba el si mai nervos. Incerc sa-i explic comunitarului ca nu fac nimic rau, ca nu hranesc lebedele cu guma de mestecat si ca nici nu sparg pietre cu curul.  Dar ce sa stie comunitarul? Diferenta intre un caine comunitar si un politist comunitar, e insesizabila, asa ca nu m-a surprins cand a inceput sa ridice tonul la mine, in incercarea de a-mi cere sa respect legea. L-am intrebat ce lege precizeaza clar ca pietroaiele din Cismigiu sunt ocrotite prin lege. Am incercat sa-l asigur pe pensionarul neieisit la pensie, ca nu sunt nervos si nu vreau sa sfaram ditamai pietroiul din 2-3 miscari de “aseaza-te-ridica-te”, dar el tot speriat era. Am vrut sa inchei discutia, spunandu-i: “Bine bre, ia-ti piatra si du-te acasa, fa matale ce vrei cu ea”, dar mai bine taceam. S-a enervat si mai tare, s-a inrosit brusc la fatza si mi-a dat o replica, demna de un politist comunitar : “Ce vrei dom’le, astea-i legilii! Sau vrei sa “te luam?” ”Sa ma luati unde, bre? Ca tre’ sa intru la munca, n-am cum sa vin! Si in afara de asta, suntem la Bucuresti, nu la Chisinau, sa ma iei matale cand vrei!”  

Am facut imprudenta sa ma enervez si eu, mi-am pus castile in urechi si am luat-o la trap spre casa, dar nu inainte de a-i sugera domnului care lucreaza in politie (nu-l pot numi politist), sa incerce o recalificare si sa faca cariera in … cariera!

Doamne-ajuta!

4 gânduri despre “Lebada si politstul by V

  1. Mai nou, nu mai ai voie in parc nici cu bicicleta, nici cu rolele. Nu ai voie sa stai pe iarba, pe piatra, iar in curand nu o sa mai avem voie nici sa stam pe banca. Mergem in parc ca la gradina botanica sa admiram gazonus mioriticus.

  2. Jos politia comunitara!!

    Niste libidinosi grasi,parca sunt toti stas,cu basca pe cap,fara nici o grija.Daca calci iarba sunt mereu in spatele tau cu un avertisment sau mai stiu eu…dar cand e ceva de vreun scandal niciodata nu sunt acolo…

    Ii vedeam asta-vara cu stateau in parculet pe o bancuta la aer curat…cu sandwichu` in plasa si cu apa plata…:|

Lasă un răspuns

