Anunt

STAPANA SEXY!! OFER SEDINTE DE DOMINARE SCLAVILOR!! BDSM,PENETRARE,URO,FOOTFETISH,TRAMPLING,UMILIRE VERBALA,TORTURA,ETC.POSED STRAPON,BICI,CATUSE,VIBRATOARE,BILE ANALE,ETC.SEXUL EXCLUS(NO SEX)100 euro

Asta e un anunt pe care l-am gasit pe net si nu inteleg un lucru! Asta doar te bate, nu te si fute?   Deci care vrei sa iei niste bice pe cocoasa, cateva tocuri pe coaie si 20 de catuse-n dinti, fugi fuga la doamna!  Auzi!? Vezi ca iti ofera si umilire verbala! Te injura de morti, de copii, de familie, sau cum?    Voi v-ati duce? :))   Toate astea, la doar 100 euro!  Pentru cine nu are banii astia, dar vrea sa aiba parte de asa ceva, ii recomand eu pe florareasa de la dristor!🙂

13 gânduri despre “Anunt

  1. :))))))))….eu nu as bate oamenii pentru bani…cel putin nu atat de putini :D……
    Eh lasa ca zilele trecute am dat si eu de unu’ pe mirc,omu’ chiar vroia sa ii dau nr meu sa ma sune sa ne intalnim,si sa il schingiuesc in cele mai oribile moduri.Si i-am dat un numar si o adresa (ambele valide) sa vina la mine (NOT!).Si cred ca a sunat cand a ajuns la adresa respectiva,care apropo era o adresa a unui fost prieten al meu,iar numarul de telefon era de la Servicii funerare. :))))) (yes! i know…i’m a bitch! )😀

  2. Ai uitat sa zici de bilele anale :)))
    Ba, pentru bani….
    Stii cum se zice : „bataia e rupta din rai”
    Haha

  3. Adica, vroiam sa zic, ca pentru bani, as bate si io mai multe persoane, chiar i-as umili si verbal (ah, stai, asta fac oricum, mai ales intrafic!)
    Bile nu le-as baga in cur, da`…Nu, nu, clar nu!

  4. vai =))),unde s’a ajuns…sa dai bani pt.bateie si scuipatzi:))))),”romania te iubesc” sau „traim in romania,si asta ne ocupa tot timpul” by M.B. :))))

  5. Nu ma mai mira nimic, sunt multi care se uita la OTV si voteaza daca s-a kkt Cioaca intre orase… As ramane paf daca tipa cu anuntul nu are clienti…
    ps: postul asta mi-a adus aminte de filmul cu tipi de la vacanta mare „3 frati de BELEA” parca – faza cand ramane chelu cu tipa aia bitchy in camera de hotel si ii da ditamai bucata in gura ;))))))))))

  6. A luat-o lumea razna bai baiatule… Eu cred ca ii merge bine afacerea doamnei respective :)) mai ales pe criza asta… Dar sunt curios daca trebuie sa-i dai banii inainte sau dupa ce te bate? :)))

Lasă un răspuns

