In trafic by V

Luni dimineata, ora 8.40….Sunt la volan, in trafic, dar nu ca sofer ci ca spectator! A nins un pic si… la revedere..Totul e static.Intersesctii aglomerate, distribuitori agitati, taximetristi nervosi (ca n-a mai scos copilul de aur nicio piesa noua) si pietoni certareti! Observ ca m-am incadrat pe o alta banda decat cea pe care trebuia, asa ca dau semnal stanga si incerc sa ajung acolo unde am nevoie!  Nu apuc insa sa ma incadrez, ca apare un disperat din stanga mea, care  urla si gesticuleaza, de parca tocmai am dat cu masina peste tac-su : „Un’ te bagi ma, baga-mi-as p…. in ma-ta?!”  Auziti ce vroia omu’  luni dimineata… Vroia sa futa si el ceva! Cine stie ce-o fi visat el aseara!  N-am apucat sa raspund ptr ca a disparut printre masini! As fi vrut sa-i spun si eu ceva, dar n-am mai apucat, asa ca incerc sa ma razbun aici, in speranta ca va ajunge si el sa citeasca!
Nervosul, conducea un ditamai bolidu’- un matiz gri-, cu nr de inmatriculare BR-77-BAL. Nu stiu de la ce vine „BAL”, dar probabil ca citit invers , reprezinta modul de viata al onanistului! Deci:

Stimate domnule Laba,

Luand in calcul dorinta d-voastra acuta de a face sex cu o femeie in varsta, va anunt cu parere de rau ca:
-1- Nu aveti cum sa introduceti otreapa aia paralizata, din chilotii jegosi, in mama! In primul rand ptr ca e la serviciu si apoi sunt aproape sigur ca mama nu are ochi decat ptr tata, care la 62 de ani arata cu mult mai bine decat dvoastra, un distribuitor de napolitane cu masina de pizda!
-2- Sigur aveti restante mari la futut, din moment ce va doriti sa bagati pula in ceva, inca de la 9 dimineata! Daca ati fi avut si dumneavostra o iubita sau o amanta, ati fi facut  dragoste cu ea, in seara de sf Valentin, asa cum fac 90% din cuplurile de indragostiti (nici io n-am facut  asta, dar stiu pe cineva care a procedat asa) :)!
Regret ca nu am apucat sa va raspund atunci…In primul rand v-as fi sugerat sa va duceti la frizer ptr ca am sesizat o coafura dezordonata, prea dezordonata ptr ora aia! Ati plecat de acasa pe intuneric?  Ori sunteti superstitios si nu va uitati lunea in oglinda?
Daca aveti fetisuri cu femei in varsta, ma gandesc ca detineti in corpul ala si ceva instincte de zoofil!  Sigur ati futut porumbelul vecinului de la 4 si la fel de sigur sunt ca tot d-voastra i l-ati inapoit, aproape mort, spunandu-i ca l-ati gasit pe jos in fata blocului, otravit de vecinii rautaciosi! Cred ca nu mai e niciun caine comunitar la scara dvoastra! S-au dus dracu cu totii!  Nici vecina Lili, de la 2 nu-si mai plimba bichonul cand stie ca sunteti pe afara!
Observ ca nu faceti fatza la oras! E greu la Bucuresti, nu-i asa? Pai sigur ca e greu, mai ales daca d-voastra, stimate domnule intarziat mintal, ati crescut prin vreo comuna, la 20 km de Braila si singurul mijloc de transport pe care l-ati manevrat singur, inainte de a obtine permisul, a fost o barca veche cu vasle rupte!  Nu va critic domnule, dar trebuie sa intelegeti ca pe strada nu e ca pe lac! Pe strazi e mult mai multa agitatie! Masini, oameni, copii, nu broaste, nuferi si crapi loviti in cap de d-voastra cu vaslele alea rupte!
Taranule, pe cine ai mai auzit tu ca-si baga pula-n mame la 9 dimineata? Pe tac-tu? Doar l-ai auzit, sau l-ai si vazut cand se juca cu mami tau?
Iti urez o zi buna, in care sa-ti taie sefu din salariu ptr ca nu ai vandut cele 3489 de napolitane pe care trebuia sa le vinzi! De…daca m-ai injurat…Aveam de gand sa cumpar si eu vreo 3!

Doamne ajuta!

42 de gânduri despre “In trafic by V

  1. E, sa bag pula in mata si in toata familia ta atunci
    Muie in gat tu nu injuri in trafic rahatule??
    sa plimb pula in toata familia ta si in animalele tale de casa si in toti prietenii tai si in mata din nou

  2. Nu mai tin minte cine imi spunea ca pe blog nu intra si analfabetii! S-a inselat! Ai intrat tu „balanele”! Ai invatat sa injuri, dar sa scrii…pe cand? Auziti injuratura: „sa plimb pula”! :)) Unde dracu s-o plimbi ma? E animal de companie? Cred ca da…O tii in chiloti doar ca sa nu fii singur, ca de folosit…poate o s-o folosesti atunci cand o sa inveti sa scrii! Adica niciodata!

  3. E, na! ca v-ati gasit si in spatiul virtual…nu mai aveti loc unu’ de celalalt…ba balagiule, ce vrei sa simulezi?! tu cine vrei sa credem ca esti? Iti place sa fii luat in program si eventual in lupa?!

  4. :)) ba, voi chiar credeti ca balanel e ala cu BR-77-BAL ? :)) oricum tare rau injuratura cu ” sa plimb pula”. e de undeva de la tara, daca nu chiar din braila :))

  5. Stimate d-le balanel, veti fi Uimit sa aflati ca exista si persoane care nu injura. Gurile lor nu pot tolera asa ceva, mintea le Interzice sa se gandeasca la ceva urat. Pentru ca au fost bine crescuti, Urmare celor 7 ani de acasa, parintii au stabilit niste Limite pentru bunul simt, Ai inteles?
    Bat pariu ca esti un frustrat care tocmai a aflat ca te inseala nevasta, ori ca nu iei prima la rahatul tau de loc de munca, dar nu ma mira deloc, la limbajul de toata jena.
    Si mai pariez ca nu ai inteles nimic din mesajul de mai sus. Un singur hint: eu nu fac parte din categoria celor care nu injura.

  6. Nu ripostati asupra lui Balanel, el este cel care i a oferit inspiratie colegului nostru „V” pentru a ne incanta cu descrierile lui precum cele ale lui Moromete:)
    Sper ca esti mandru de tine mai Balanel:))

  7. uite de-asta mi-e mie scarba sa ajung acasa la ai mei prin braila. plin de cocalari, pesti, pitzipoane si taraturi. jumate sunt in spania si trimit bani celorlalte taraturi din braila. se plimba pe blvd de seara pana dimineata cu masinile lor cu numere de spania si italia. merg la relanti ca sa agate si mai multe panarame si asculta manele. unii sunt mai sofisticati totusi, asculta minimal. cum spunea si octavian paler in ultima lui carte…astia-s neo-barbari. pacat de orasul ala si de putinele persoane normale. si-mi mai spunea cineva sa ma mut inapoi la braila:))

  8. mai, balanel. ce-ai sarit, tati, de cur in sus asa? care ti-e ofu’?
    stiu ca e greu de ingurgitat sau imaginat, dar noi, minoritatea ce-i drept (in cazul asta), traim intr-o lume care se vrea civilizata, nu pe camp si in cocini, ca tine si semenii tai. si in lume asta civilizata a noastra, avem un obicei: sa ne respectam unii pe altii. atat pe strada, fie ca suntem pietoni sau soferi, cat si pe blog-uri (de exemplu). eu stiu ca e mai comod acolo la tine, dar fa un efort si, cat timp te afli pe langa noi, comporta-te cu minimul de bun simt. stiu ca iti cer mult, si imi pare sincer rau ca trebuie sa te rog sa faci o asa abominabila fapta, dar asta e. stii celebra vorba „when in rome…”

    ioana🙂

  9. Bahahahaahhahaaha
    Vaaaaai…ce-mi este dat sa vad.
    Ba, te dau in judecata ca-mi faci rau la retina! :)))
    Da, coaie, esti foarte tare. De V, vorbeam nu de balanel si miaunel.

  10. Unde ai vazut tu V ca e aglomeratie in Bucuresti? In ultimele 2 saptamani am inceput sa scot timp record pe aproape toate rutele din oras. Cat despre balanel, miaunel, labanel nu pot sa spun decat un singur lucru: ce om(tzaran) nepoliticos…
    ps: greseala ta V aici, dupa ce ii tai fatza pune avariile ca nu te mai injura(cel putin nu in gura mare)

  11. balanel:)))))))))))))))))…parca-l vad: 1, 88….blond-roscat cu bucla deasa, ochi alcoolici si nicotina pe molari, o cicatrice care-i taie barba pana sus la ureche…….pe bratu stang un tribal infect neterminat…lasat la vedere de tricoul mulat „amporio”…….si-o pula care o plimba:))))))))))))……..pai baaaaaaaiiii gainatule daca tot ai agentie de voiaj…du-ne ma si pe noi la mare, la munte, la iarba verde…..sau roag-o pe iubi, pe mata…. sa-si plimbe si ele pizda pe la noi, pe la altii….nu fii cioban….te plimbi doar tu si cu „scula” aia nebuna:)))))))))))) pupix….handel!!

  12. :)) mi-a placut, teribil!…dar cum n-am stare si somn..si ma „roade” si curiozitatea am zis sa trag cu ochiul si la comentarii – proasta inspiratie!!!! caci vazui😀 comentariul lui BALANEL, caruia as fi vrut sa ii adresez un singur cuvant: MARSH!! dar m-am gandit mai bine, de ce sa jignesc bietele animale?😦

  13. Dupa ce ca e analfabet, mai e si vechi si vine si cu glume de pe vremea cand se obosea sa-l aduca pe calea cea buna, chiar d-na educatoare! ALUPIGUS…auziti! :)) Ba stramosule, du-te bai baiatule…nici nu stiu unde sa zic sa te duci mai intai! La scoala, la psihiatru, la puscarie… Mai bine la dracu’! Te-ar primi cu bratele deschise!

  14. a si aparut balanel…=)) si spera’i sa vada…cred ca e fanul nr1 al blogului…=))saracu..”muie in gat”=)) buna si descrierea lu carto=))))))

  15. mai, balanel, mai =)) „alupigus” !?!? :))
    eu cand te-am rugat sa te porti frumos, nu am insinuat sa te manifesti ca un copil razgaiat, fiu de cioban dobitoc.
    iti dai seama ca nu te sfatuiesc sa te apuci sa injuri pe blog, departe de mine gandul, oricum sunt sigura ca ti s-ar sterge comentariul in secunda doi sau nici macar nu ar fi aprobat, dar „alupigus”? :))
    de fapt…nu e frumos din partea mea sa rad de cat de limitat dpdv mintal esti. nu e vina ta ca esti mai inapoiat ca un autist. sunt sigura ca ai avut o copilarie foarte nefericita si ai dus lipsa de multe, mai ales ca ai tai parinti probabil ca erau denaturati. imi pare rau, balanel! iti ofer scuzele mele sincere.

    ioana🙂

  16. cel mai bine…suspendarea lui balanel de a posta. pot sa pun pariu ca nu are mai mult de 15-16 ani…..mai balanel, apuca-te si invata ca se apropie bacul. tare mi-e c-o sa te vad ca restul taranilor din braila:))

  17. Aspru! :))) [si postul si commenturile] Da…ma-ntreb cum a nimerit tocma’ balanel, un sofer analfabet si agitat al unui matiz de braila, tocma’ primu’ aci-lea pe blog. O fi durat ceva. Sau si-o fi cautat numaru de inmatriculare pe google? :))

  18. Loana, cred ca sansele ca balanel sa fie tocmai soferul in cauza sunt minime. tind spre -1, chiar. eu cred ca balanel al nostru nu e decat unu’ care are chef de un schimb de replici acide. probabil isi varsa frustrarile din viata reala, unde nu ar avea, in veci, curajul sa vorbeasca cum o face aici.
    zic.

    ioana🙂

  19. Despre asta vorbeam si eu. Problema e ca la balanel asta (care mi se pare mai degraba un stereotip fictiv) nu prea-i ies injuraturile nici pe net, ca n-are intonatie si devine si mai frustrat. Ne demonstreaza ca stie si altfel de”vorbe de duh”, citite de la coada la cap. :)) Amuzanta treaba, in orice caz. Si referitor la ideologia cocalarilor…pana si pe aia ii face de rusine, e doar un aspirant al statutului de „cocalar”, e un „coca wannabe”. trist.(oricine ai fi tu, balanele).

  20. bai n-am mai intrat de f mult timp pe blog, dar iti spun ca m-am cracanat de ras si de data asta,1001 de motive sa renuntz la aerobic, la cat abdomen am facut intr-o juma’ de ora de ras continuuuuuuuu(iar tu V imi cunosti destul de bine rasul) :))))….n-am decat sa te felicit atat pe tine cat si toti sustinatorii tai.
    va pup si ne vedem de Pasti!!!

  21. :)))) Lesin de ras, nu ma mai pot opri! Bravo d-le V! Ma declar o fana infocata, a posturilor tale si a blogului

  22. Bravo domnule V. Un post f bun. Ma bucur ca am descoperit acest blog. Observ insa ca sunt coleg de citit cu tot felul de „manelisti” . Le-as sugera sa nu se mai chinuie citind aici…sa caute mai bine un blog cu frati de ai lor(refuz sa cred ca nu exista asa ceva).
    Inca o data laud postul, super profi prezentarea si ..mai mult noroc in trafic!

  23. Bai fratilor ce aveti cu Braila. Daca intamplarea a facut ca d-lui V sa-i iasa in cale un dobitoc, care conducea o masina cu nr de Br, asta nu inseamna ca brailenii sunt tarani. Peste tot sunt frustati, inculti, manelisti,cocalari si ce mai vreti…asa ca nu conteaza orasul, conteaza omul….Si tipa din Br, care acum e in B, nu mai fi snoaba…iti este rusine de originea ta?……Hai sa fim realisti si sa nu mai facem afirmatii la modul general la adresa unor locuitori ai diferitelor localitati….tot Romania este…Bucurestiul nu este egal Romania…Omul sfinteste locul nu invers

  24. io…in primul rand sunt tip, nu tipa. in al doilea rand daca stai in br cred ca ai vazut ce e pe acolo. 80% cocalari. stii la ce ma refer..daca nu, da in orice seara (mai ales in weekend) o tura pe la fantana;) intr-adevar braila este un oras foarte frumos care a scos in lume multe celebritati (vezi http://www.cezarmanu.ro/ ), dar cand animalele scapa de la zoo se ajunge la haos…un haos controlat de ei. si cred ca si aici stii la ce ma refer (cracanatu’, buricea, etc.) Nu a zis nimeni ca in restul tarii nu sunt cocalari..dar intamplarea a facut ca acesta sa fie din br.

    P.S. – scuze pt reclama site-ului V

  25. Foarte foarte tare postu’ asta :))) Vad ca a iscat multe controverse … :)) asa ca imi expirim si eu dorinta sincera de a transmite un mesaj tutoror
    frustratilor, incultilor, dezechilibratilor, COCOLARIlor, istericilor si retardatilor :”Hai sictir!!!”

    Felictari din nou, draga domnule V!!!

    pup :*

  26. ma gandesc ce a fost in capul tau …. dupa ce ti-ai dat seama ca ai pierdut momentul sa il injuri… ai zis ” lasa fraiere ca ma duc eu acasa si te fac de ras pe blog” …. esti la fel de retardat ca si el, te-ai simtit mai bine acum ca l-ai injurat si tu? Pai ce, putea sa scape….. nush ce parere au admiratorii tai, dar eu cred ca ai dovedit ca esti la acelasi nivel cu el, chiar cu nimic mai deosebit …. izolarea si reducerea numarului de ratati la volan … si in general… in nici un caz nu se face asa…. trebuia sa ne dovedesti ca esti inteligent ca deh, cel mai inteligent cedeaza, nu?…. nu trebuia sa te cobori si tu la mintea lui de om obosit ce este, ca te va bate cu experienta lui de tzaran in trafic. Totusi, nu ma baga in seama…. era doar o parere …

  27. Iti multumesc ptr parere, dar nu inteleg aunde ai vazut tu ca il injur? Arata-mi un fragment din post. Nu gasesti! Si in afara de asta, de unde stii tu ca ma pregateam sa-l injur? Prezici viitorul? Si ca sa vezi ca iti dau dreptate, referitor la ceea ce ai scris mai sus „cel mai destept cedeaza”, n-o sa ma supar pe tine ca mi-ai zis retardat!

  28. „N-am apucat sa raspund ptr ca a disparut printre masini! As fi vrut sa-i spun si eu ceva, dar n-am mai apucat, asa ca incerc sa ma razbun aici, in speranta ca va ajunge si el sa citeasca! ” …. toti cei care ti-au citit blogul sunt sigur ca au dedus din acest fragment ca vroiai sa ii multumesti tzaranului din trafic, oferindu-i recunostinta ta, poate chiar un premiu…. hai fii serios …. iar in post gasesti numai limbaj obscen nu injuraturi…. scuza-ma…… ceea ce am vrut sa subliniez…..dar se pare ca nu am evidentiat destul…. este ca ceea ce ai facut tu, putea sa faca oricine, mistocari suntem din neam, toti …. in alta ordine de idei, nu sunt in nici o disputa cu tine, ca sa te dai inteligent in fata mea, din cate am vazut in comm-urile de mai sus, respectivul a fost numit in toate felurile…. si pe buna dreptate ….. dar dak tu actionezi la fel ca el, ce sa intelegem….ca esti la fel ca el?…..poti sa faci misto de un om si fara un limbaj obscen, eu fac parte din categoria celor care cred ca injuraturile apar atunci cand nu ai nimic inteligent de spus……. in concluzie, puteai sa il faci de kko si fara sa ne arati ca s-ar putea sa fii „ruda” cu el ….

  29. Mai Bica, ai dreptate tu……dar nu stiu ce zici!🙂 E doar caterinca acolo frate, sa mai radem si noi…..nu trebuie sa te agiti atat! Fii mai relaxat, aici se zambeste (cel putin)! O seara placuta!

  30. in primul rand stau si ma intreb de ce ar semna cineva un comment cu „balanel”?😐 Variante ar ri,nici una fericita dar macar sunt. Il cheama Balan si a zis sa se alinte putin ca altcineva oricum nu o face, a incercat sa fie ironic vis-a-vis de nr masinii in cauza (NOT) ori…e limitat raaaaaau baiatul asta. Alegeti🙂
    iar postul….=)) super tare😉 felicitarile mele🙂 Sad but true ce ai zis🙂

  31. foarte tare commentu lu balanel…dovedeste totala lipsa de carte si maxim cretinism…baa e plina romania de oameni ca tine…urat,foarte urat

    Cat despre post e foarte inteligent😀

    am ras bine cand l`am citit :)…majoritatea oamenilor injuram in trafic,asa e omu facut🙂..dhe

Lasă un răspuns

