Femeia perfecta by L

Ne gandim mereu la ea… femeia perfecta, cum trebuie sa arate, cum trebuie sa se poarte cu noi, cum sa vorbeasca, sau mai bine… sa taca. Oare exista femeia perfecta? Si daca nu exista, de ce nu se face nimic in privinta asta? As vrea sa se poata face cate un update zilnic femeii, sau, ma rog, ori de cate ori apare cate o problema. Asa cum procedezi cu antivirusu’.

        Crezi ca sta prea mult cu prietenele ei la o cafelutza, ca ele barfesc cu prea multa pofta, si mai mult, tu habar n-ai despre ce vorbesc ele? No problem, cand vine acasa ii bagi antispamu’ si gata, problem solved.

        Observi ca trage cu ochiu’ la discutiile tale private pe mess? Acu’ nu mai trebuie sa i-l invinetesti. Apesi butonu’ de antispy si iti garantez ca femeia va pleca imbufnata si poate, mormaind, dar cel putin nu o sa vada ca tu pui la cale o iesire cu „baetzii”, cand ea stie ca tu muncesti din greu ca sa aduci bani in casa… Iar daca vrea sa-ti ceara pinu’ cardului, sa nu crezi ce-ti spune, ca s-a stricat ceva prin casa, sau ca nu mai aveti de mancare. Sigur a vazut vreo bluzitza noua, o pereche de pantofi ca sa se asorteze, gaseste ea si vreo gentutza, vreo pereche de cercei si te-ai ars: no more money for pool or beer nights… Rezolvarea?  Update-ul de antiphishing! Si daca vrei sa fii si mai sigur, baga-i si un antiadware, ca sa poti preveni momentu cand o sa aiba tupeu’ sa-ti ceara, pe fatza, bani de bluzitza.

Iti spune ca in seara asta o sa iti faca o surpriza, si tu te gandesti ca te futzi. Wrong! Nu fi fraier, e un troian! De fapt ea a invitat-o pe ma-sa sa stea la voi vreo doua saptamani. E asa de  simplu, antivirusu’ functioneaza…

        Viata ar fi mult mai frumoasa daca ai putea sa o scanezi din cand in cand ca sa dai delete gandurilor ei suspicioase de a te ruga sa o ajuti la curatenie sau cumparaturi (atentie, poate fi un vierme, se propaga, daca o ajuti o data, poti sa cazi de prost si sa nu mai scapi) si sa-i pastrezi sistemul in stare perfecta de functionare. 🙂

22 de gânduri despre „Femeia perfecta by L

Adăugă-le pe ale tale

  1. justi…nu esti misogin cand glasuiesti adevarul 😉
    eu incerc din rasputeri sa ma abtin sa nu fac chestiile astea si de cele mai multe ori chiar imi reuseste, dar…recunosc si nu reneg ca nu imi pot depasi conditia de femeie si mai calc si eu stramb din gand in gand 😀
    urat din partea mea. las’ ca ma fac eu mare si o sa imi vina mintea la cap 😀

    ioana 🙂

  2. Foarte interesant modul de perfectionare al femeii…Dar in conditiile unei femei perfecte, oare barbatii nu s-ar plictisi in exact 3 saptamani, 5 zile, 4 ore si cateva minute?

  3. Hmmm…
    Eu am scris ca este misogin, fix la misto. Pacat ca nu ai inteles 😀
    Si, cum spunea si EA, daca ar exista asa ceva, ca femeia perfecta, care ar mai fi sarea si piperul ei? N-ar mai fi.
    In concluzie, eu propun sa lasati femeia asa cum este ea, cu bune si cu rele pentru ca tocmai asta este farmecul. Asa va acceptam si noi pe voi, desi aveti defecte cu carul.
    Haidi pa!

  4. Da’ despre barbatul perfect nu scrii?
    Sa ma luminez si eu, ca daca s-ar putea face si in cazul barbatului update de-asta… ar insemna ca imi fac o clona… sau un catelus credincios… si asta n-as vrea!

  5. sau (nu) putem s-o ardem pervers ca americanii cu o papusa de silicon cu chip pentru 6500 dolari.

    @EA : timpul dat de tine este un pic foarte mare. o saptamana ar fi de ajuns sa te plictisesti.

  6. modul descris de tine mai sus e unul destul de complicat. ce te faci daca-ti pica netu`? update-uri din parti si adio perfectiune pentru ca aplicatiile femei sunt mult prea dezvoltate. au inteligenta artificiala capabila sa inevete din greseli si sa gaseasca mereu noi metode de evitare a restrictiilor. eu unul as prefera o telecomanda. play, stop, mute, loop, rewind & forward (pt diferite activitati >:)) si tot asa. as putea sa selectezi si sursa, as putea sa vad si ce program are daca vine cu teletext, as putea seta culoarea, contrastul si tot asa. e mult mai practia si mai fun 😀 mai vreau articole d`astea. felicitari pt blog (primu comment).

  7. Daca ai fi pus poza aia klumea sa putem citi ce strie in cercul rosu, poate ne-am si amuza.

    Carmen

  8. mie mi-a zis un baiat ca sunt fata perfecta….ca gandesc perfect….nu ma bag in viata baiatului de langa mine…..nu-l bat la cap cu prostii…..nu ma uit in telefonul lui sa vad ce mesaje are…pe mess…..nici macar in calc….toate astea tin de intimitatea lui….desi sunt cu el consider ca nu am dreptul sa fac asta….nu sunt geloasa cand imi spune ca iese la o bere sau la biliard cu baietii…..nu spune la fotbal ca stie k atunci ma lipesc si eu de el…..:D……nu-l stresez cu telefoanele sau msj…..imi place sa-i mai dau msj asa sa-l pun pe jar…..sa-l fac sa se gandeasca la ce-l asteapta cand ne vedem…….poate ca nu sunt fata perfecta sau poate ca sunt…..poate ca e bine ceea ce fac sau poate ca nu e……

  9. bai…te-am gasit in blogroll la beandeac. esti foarte tare. daca ai scrie mai des ar fi mai bine…am citit tot blogul in seara asta si m-am cacat pe mine de ras(la figurat…ai fi vrut tu sa fie propriu :)) ) tine-o tot asa…te-am bagat la bookmarks:D

  10. In cazul asta ti-ai lua multi de ignore 😉
    Ideea e ca voi, BARBATII, sunteti vinovati de felul cum se poarta o femeie. Vreti intotdeauana „o bunaciune”, dar pe care sa o pastrati cumva cu „paine si sare”. O femeie cu cat este mai frumoasa si mai independenta, n-as spune neaparat si desteapta, incearca sa-si puna in valoare aceste calitati prin ochii unui barbat. Daca ochii barbatului se uita crucis, cand la ea, cand la alta…
    A, si vezi ca bunaciunea trebuie tratata ca atare: haine de firma, cosmetice naturale, mai multe cosmetice naturale 🙂

  11. Si ce te faci cand femeia nu iti cere pin-ul de la card, dar abia asteapta sa mergeti la biliard? Si mai si castiga, dar numai o data pe seara, ca sa nu iti scada increderea in tine? Si nu, nu are mustata si nici nu garaie daca bea o bere, in schimb se machiaza si isi pune bluzitele care te fac sa te simti bine atunci cand te felicita prietenii pentru alegerea facuta. De ce te mai legi atunci?

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑