De la 1, ma las By V

i-am cerut prietenului meu L, un subiect ptr blog si mi-a sugerat  „Ana” din „Ana are mere” ! E baiat bun!  L-am ascultat si …m-am gandit sa scriu despre impresiiile din seara de Craciun si  revelion!

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris, dar am avut si eu vacanta..ca tot omu’,  asa ca imi cer scuze celor care m-au cautat si n-au dat de mine! Trebuia sa incercati si pe mobil! 🙂
Radeam cu prietenul Carto ca in seara de ajun, era coada la Mc Drive si ne intrebam oare cine dracu mananca la MC chiar in aceasta minunata seara, cand aproximativ toate frigiderele sunt full !? Cred ca cei care au fugit de acasa! Vreo pitzipoanca d-aia rebela, care  intentioneaza sa  demonstreze parintilor ca  se poate descurca si singura!  Si se descurca…azi cu unul…mai pe seara cu altul…la miezul noptii cu cate 2 prieteni de-ai primilor 2!   Sau vreun simandicos d-ala care nu mananca el toate prostiile! Mc e altceva!🙂
Seara de Craciun, am petrecut-o intr-o disco….Nu-mi amintesc mare lucru, eram turmentat..  Stiu doar ca in seara de craciun, prin toate discotecile, intalnesti cele mai multe gaze eliminate pe cale orala! Toata lumea ragaie  a sarmale, toba, carnati si alte produse consumate la sfanta masa! Discoteca e locul in care ragai fara probleme! Nimeni nu stie de unde vine! Se intampla sa fii chiar tu cel care scoate cele mai „dureroase” zgomote si sa te uiti si incruntat la altcineva, insinuand ca el ar fi autorul!  In drumul meu catre bar, am trecut pe langa o domnisoara extrem de frumoasa care avusese ceva probleme cu burtica si nu-mi venea sa cred ca tocmai ingerul ala sa fi facut prostia asta!
Ati observat ca majoritatea oamenilor isi propune ca de la 1 ianuarie sa renunte la ceva? Ori sa se apuce de altceva?  Fumatorii, inraiti sau nu, isi spun in sinea lor sau chiar in gura mare : „Gata frate, nu mai tine…de la 1 ma las! Ce dracu.., ma omor cu mana mea?”. Sentimentul asta ii tine maxim 5 zile! In astea 5 zile e cel mai iritat om de pe Pamant!  Nervos tot timpul, injura de morti si sare la bataie in trafic! Asa ca aveti grija in perioada asta, ca se lasa multi de tigari!  Conduceti prudent!🙂
Exista si cupluri, a caror relatie a cam scartait in ultima perioada (de cand s-a belit ea cu prietenul lui cel mai bun), care decid sa fie ultimul revelion impreuna! Pe 3 ianuarie, se fut in draci, prin scari de bloc!
Daca vorbim de alcoolisti, stiti foarte bine la ce ma refer! Rup sticlele toata luna lu’ Decembrie si se incurajeaza spunand: De la 1, ma las de bautura…gata! Nu se mai poate, am intrecut masura! ” De Sf. Ion, e beat mort sau mort de beat, intr-un sant!
Si drogatii se jura, pe ce au ei mai drag (pe Adrian Eftimie), ca de la 1 ianuarie nu vor sa mai auda de droguri: ” Fraaateee, eu nu mai bag frateee de la 1!”  Astia chiar se tin de cuvant….pana la prima petrecere la Kristal Club, pe 8 ianuarie, cand mixeaza Internulo „frateeee”!
Pitzipoancele isi propun sa nu mai umble cu interlopi, sa nu mai faca poze in baie (au realizat si ele ca toaletele au alt rol, in niciun caz de decor), cu ochelarii de soare la ochi, manelistii isi propun sa produca multi bani, ca sa aibe ce arunca pe lautari, IT-stii isi propun sa stranga cat mai multa armata la Age of Empire sau cum s-o numi, etc!  E dreptul fiecaruia sa viseze!
De regula, planurile facute la inceput de an, nu coincid deloc cu realitatea! In aprilie, ne trezim ca suntem la fel de pacatosi si facem exact ceea ce ne place, chiar daca e imoral, ilegal sau aduce prejudicii sanatatii!  E bine ca ne propunem si ca avem speranta…

Va urez un an nou fericit, plin de impliniri si bucurii!

15 gânduri despre “De la 1, ma las By V

  1. sa inteleg ca ti-a placut mai putin de „ingerul ala”, doar pentru ca a comis „prostia” aia?
    hmmm…pacat
    eu mi-am propus urmatoarele de la 1 ianuarie: sa invat sa accept complimentele, sa nu mai ies din casa (un fel de sinucidere sociala) si sa citesc. sa citesc mult si multe. carti, nu bloguri. carti pentru care voi avea nevoie de dictionar ca sa le inteleg.
    si atat. ajunge pentru un an🙂

    ioana🙂

  2. @iulica
    ce, tati? a, nu ai invatat limba romana? scuza-ma! pentru un moment am avut impresia ca esti o persoana inteligenta.

  3. Eu de la 1 ianuarie 2009 m-am hotarat sa renunt la unul din telefoanele mobile, la 2 dintre iubitii mei, la jumatate din pachetul de tigari zilnic, am decis sa nu mai pierd noptile, sa beau doar cafea fara cofeina, sa ajung la cursurile de la master cel putin o data pe saptamana, sa-mi indrept parul mai des, sa-mi mai tai vreo 10 cm din unghii, sa nu mai intarzii la birou si sa fac putin sport…DAR nu am reusit:) si ma simt excelent ! Va pup si va imbratisez cu drag, La multi ani!

  4. Eu de vreo 2-3 ani..de la fiecare 1 ianuarie..imi propun sa slabesc……si ajung pana pe „30 februarie” mai slaba cu cateva kg.Teoria e ca…lucrurile planificate nu se duc la bun sfarsit in cele mai multe cazuri.Aaaaa…si imi mai fac niste promisiuni:ca o sa ma duc la facultate mai des,nu o sa mai folosesc cardurile de credit asa mult,o sa calatoresc in fiecare luna intr-o tara straina si ca o sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni.Acum…Dumnezeu cu mila….Hai sa ne fie bine in noul an…..si cum zice dom’ Basel…”sa traim bine”..cel putin pana se schimba conducerea ..sau pana trece criza asta!!:D

  5. citind ce ai scris ma tot gandeam daca si eu vreau sa „ma las” de ceva anume..dar nu mi-a venit nimic in minte
    in schimb vreau sa imi termin o data scoala de soferi , sa am si eu permis si sa imi iau bacu😀 , pe urma mai vreau sanatate ca apoi rezolv eu aproape tot incet si cu grija
    sa ai un an fain plin de sanatate si fericire !🙂

  6. Anul trecut in ianuarie sau chiar si inaintea lui imi propuneam sa ma las de tigari, am reusit intr-un final dar ma aflam prin august:)))) acum ma simt mult mai bine si ma gandesc ca nu am de ce sa ma mai las ,poate doar sa ma apuc:)))
    Te Pup Vali !

  7. ieri, in timp ce ma plimbam prin oras, am vazut un nene care statea langa o masina/acordeon, plin de sange pe fata (nenea, nu acordeonul). se invartea pe langa ea si se minuna. pana acum nimic relevant pentru subiectul acestui post. ceea ce este relevant este faptul ca asa mi-am adus aminte de cele mai importante rezolutii de la 1 ianuarie 2009. 1. – sa donez sange (ma intreb daca o data la doua saptamani este suficient) si 2. – sa „ma fac” donator de organe😀
    cata mandrie ma inceraca in momentul asta…
    ma duc sa caut pe google niste centre de donare. o zi buna!
    ioana🙂

  8. in primul rand pt ioana 1 nu poti dona decat o dat pe luna 2 nu te faci donator de organe devii ( baieti din rahova stiu de ce)
    in al doilea rand de ce mintiti k a fost internullo p 8 in kristal😦 m-ati facut sa imi incalc promisiunea de 1 ian:))

Lasă un răspuns

