Puii mei by V

„Puii mei !”   Ma exaspereaza expresia asta…”puii mei” A inceput sa ma doara capul de fiecare data cand o aud!
Vezi cate un barbat prezentabi, la 1.85, bine facut,  cum spune: „hai mai, du-te in puii mei” si imediat dupa ce termina fraza, se uita incruntat catre alta persoana si cere aprobarea, cel putin tacita a acesteia!
Cum ma „puii mei”?  Doar ptr ca incepe tot cu „pu”?  Pai sunt atatea cuvinte care incep cu cu „pu” : putina, pulbere, puls, pula!  Incearca si u unu dintre astea!  Vezi care se potriveste mai bine! Nu observi ca nu merge nimic mai bine decat „pula”?  De ce sa te prostesti , atunci cand nu e cazu’ ?! Te transformi in fetita cand  spui asta ! Mai bine eviti, pe cat posibil, sa ajungi la finalul asta de fraza!
Ici colo cate-o domnisoara (vorba lu Dan Spataru, Dzeu sa-l ierte), cand se ameteste pe la cate-o petrecere , isi da drumu la gura (si la chiloti uneori)  si spune „Mai da-l fata in pula mea si pe ala, ca e prea figurant!”, iar cand sta de vorba cu vreun baiat,  la un suc in vreun bar,  spune „puii mei” si asta numai  dupa ce se da usor enervata.Isi mai pune si mana la gura, „vezi-doamne” ii pare rau ca a zis o asa prostie!   Am auzit-o si pe Magda Tolea spunand la fel :”Puii mei, d-le Dan”!   Pai d-voastra, d-soara Magda, sugeti pui sau sugeti pula? sau puli/pule?
Puii mei !  Daca te duci la o curva la strada, cum o intrebi: Fiti draguta domnisoara, cat m-ar costa si pe mine sa-mi sugi puii?” ?  Agati pe una cand te intorci de la discoteca, o iei acasa si urmeaza sa-i spui , cand ajungeti in pat : Auzi iubi, imi iei si mie puii-n gura?”
Imi inchipui cum  decurge o discutie intre 2 prietene :
– Ia zi-mi fata! Hai, povesteste cum a fost!
– Fata..avea niste pui mari! 🙂
Mai dai de cate un batran, de regula administratorul de scara, care-ti mai da un sfat uneori : Tataie, pune puii pe ele, nu mai pierde timpul!”   E ca si cum ai da drumul la caini!   Poti sa creezi si un mod de abordare a fetelor : „Auzi draguta, vii pe la mine sa pun puii pe tine?”
De  ce nu spunem „ma doare-n pui”, „bag puii-n ma-ta”, „vai de puii mei”?

Hai ca a intrat sefu’ in birou!   Va pup, in puii mei!🙂

30 de gânduri despre “Puii mei by V

  1. si ce fac daca eu nu pot sa vorbesc urat ?? nu ca nu as vrea…pur si simplu nu pot…… „she opens her mouth but the words won’t come out” ….ceva de genu’ mi se intampla…….si cand zic ‘in pula mea” fara sa vreau ma fac rosie ca un rac fiert.in 99% de cazuri de nervozitate acuta sa se fereasca primul de-mi iese in cale si ma calca pe coada cu vreo ironie/sarcasm etc….atunci stiu toate injuraturile posibile si imposibile pe lumea asta.Cred ca e ceva psihic…..sau o fi pentru ca sunt io dragutza si stiu sa ma port….😀

  2. discutie la cernobil.
    fiica catre mama: mama, imi creste a treia tzatza!
    mama raspunde: cum pula mea?😀

    ai dreptate tu la faza asta.
    eu, cum sunt o doamna, prefer sa zic ,, ce iahtu’ meu”😀 sau ,,’tu-ti adineaora ma’tii!”😀

  3. DA!!! Exact!!! Sunt perfect de acord cu tine , nu suport expresia asta, IN PULA MEA!!! N-ARE SENS!!! BRAVOOOO

  4. :)) am avut si eu o perioada cand am fost rebela si jmechera (cu dublu jm) si ajunsesem sa folosesc cuvantul cu p (nu puii…nici pana)destul de des. slava bunului doamne-doamne ca mi-am dat seama cat de penibila ajunsesem si nu a durat prea mult .
    numai ca, dupa cum era de asteptat, am ramas cu respectivul tic verbal. mare noroc, insa, ca sunt nespus de desteapta si am gasit solutia salvatoare🙂 de cate ori simteam ca am sa rostesc cuvantul cel urat (pentru domnisoara ce mi-s) spuneam „spanac”🙂
    acum, pot sa spun cu mandrie ca sunt „the p word” free🙂

    o intrebare am la dvs, domnule: cum adica ne pupi, in puii tai? chestia asta macar e posibila dpdv fizic ? :))
    bine…au fost doua intrebari.

    ioana🙂

  5. oh doamne azi ti-am citit prima data blogu :)))) omg esti prea tare :)))))) cik fiti amabila cat ma costa sa-mi sugeti puii?=)))) sau auzi iubii imi iei puii-n gura?=)))))) oh doamneeeeee :))))))))

  6. la naiba! in puii mei emulteee!
    pune puii pe ele,nu mai pierde timpu,in puii mei,baga-mi-as toti puii in gatu lor de zdrentele naibii zdrente.manca-mi-ar toti puii,in puii mei de negre,beli-mi-ar puii in gura toate paraditele cracanate cu botu umflat ca bucile si dat cu crema de pantofi roz.puii mei,de aia nu mai pot io ca vine o proasta sa-mi umfle puiu,baga-i-as puiu pe limba…
    scuzati…sunt nervos…brrrrrrrrrr….gata.mi-a trecut🙂 ce puii mei🙂

  7. mi a placut blogul …am fost usor dezamagita cand am vazut k s au terminat post-urile…:) desi prefer lectura”” subtila …si abordarea(ta/voastra) directa o gasesc mai mult decat satisfacatoare

  8. Bine zis, chiar aveam de gand sa scriu ceva despre asta…am vazut ca e din ce in ce mai uzitata expresia. Anyway, bine ca ai zis-o tu..o sa fac un articol intr-o zi cu o completare…toate bune…

Lasă un răspuns

