no name by L

Ce-mi place iarna pe ulitele din bucuresti…azi dimineata ies din casa, printre masinile parcate, ma indrept catre masina mea ( parcata si ea ) cu gandul sa plec spre serviciu; dupa 45 de minute constat ca nu pot iesi dintre „blocurile gri” ca sa pot intra pe Bd Maniu, ca sa pot sa ma gandesc ca intr-o ora jumate sunt la birou… pe langa Foisor.

Ma intorc in casa, imi targ un maiou ( gen parpalac asa de se purta prin ’96), il scutur de praf ( da, mai trage pe nas )  peste costum si ma duc la metrou…Amata poporului via Eroilor, via Unirii…de la unirii mi-am sunat nevasta ( care mi-e si coleg de birou ) sa ma intampine! S-a conformat si a facut-o doar pe doua pateuri calde de la metrou …in afara sentimentului care ne uneste! Pe metrou experienta a fost aducatoare de amintiri din copilarie cand imi rupeam gatu’ pe la Romana peste barele de la intrare sau cand faceam 11 minute sa cobor scara rulanta ( mereu era free aia care urca )! Ma rog, acu n-as mai putea sa fac asta…m-am cam ingrasat!:) Cu banii stau un pic mai bine decat atunci…am ceva datorii acum.

Am ajuns bine azi! 35 minute…amandina asa! Mi-ar placea sa am un serviciu de noapte …sau mi-ar placea sa pot sa-mi pun un girofar cand am nevoie fara sa ma amendeze penal…sau sa fac o magie sa dispara toate masinile cad am eu  chef.

Ce frumos e afara! Chiar zici ca mai e putin si vin sarbatorile de iarna….brrr, ma ia asa cu niste furnicaturi cand ma uit pe fereastra😀

S-a dus dracu’ tot! Nimic nu mai e cum tre’ sa fie…vara e sauna ,toamna-i vara, iarna-i toamnna… Nu ne mai iubeste nici natura care ne-a facut! …”din cauza la bani” se intampla toate astea!

9 gânduri despre “no name by L

  1. mi-ai adus aminte de metrou…
    un mic sfat (in caz ca mai ai vreodata splendida ocazie sa folosesti metroul ca mijloc de transport): NU folosi tramvaiul asta subteran, la unirii in jurul orei 18, Daca e musai sa il folosesti, NU schimba tronsoanele.
    Azi ma duceam si eu, ca tot omu’ care se respecta, la festivalul de muzica folk, Om Bun. ca sa ajung acolo, m-am decis sa ma transport cu metroul. Imensa, (da’ ce spun eu imensa,colosala) eroare de judecata. Oameni buni, fratilor…traiesc in satul asta, aflat sub nomenclatura de Bucuresti, de 23 de ani si in nici o zi din acesti minunati ani, nu mi-a fost dat sa vad ce am vazut astazi, la ora 18, in pasajul dintre tronsoane. Initial am crezut ca toata populatia Bucurestiului s-a concentrat in locul respectiv.ca sa ma intelegeti…nimeni nu facea nici macar un pas. tot traseul Unirii 1 – Unirii 2 devenise o mare si inerta coada, doar o coada. am vrut sa ma intorc, sa ies si sa „schimb tronsoanele” pe la suprafata.Da, sigur…vezi sa nu :))
    in rest…mie imi place enorm sa calatoresc cu metroul. ai mult timp de gandire si amintiri, dupa cum ai spus si tu

    Ioana🙂

    P.S stiu ca mica mea povestioara este, cel putin, irelevanta, dar simteam nevoia sa ma laud ca am fost la OM BUN🙂

  2. Ulitele „e” neincapatoare (ti se pare ca e mai multe de 50? la ce aglomeratie e, nu!), la metrou faci baie de multime, daca schimbi magistrala e mirobolant, mergi in ritmul puhoiului. Deci ce e de facut? Mergi pe jos, te trezesti dis-de-dimineata sa ajungi cu o ora inainte la servici circuland cat de cat normal, te supui saunei din metrou sau iti dai demisia… Hmmm, decizii, decizii… :))

  3. manca-ti-as,scrii misto da cam rar…parca sunteti 3;nu bagati si voi material?
    app,acum 2 wkenduri am fost in buCUResti…nu mai vreau.parca am fost in iad,toate grasele si uratele sunt IEMO,toti pustii corditi poarta pantaloni largi de rapper,geaca de aia cu beteala la gluga si cravata…am stat la unirea la coada la mcD,era in jur de 9 seara si pe langa ca bucataria lor degaja caldura,caloriferele lor la fel,mai erau si 3 milioane de cetateni fara drept de vot (unii si pigmentati) la coada.iti dai seama ca pe langa cele 40 de grade care ma topeau daca nu aveam inspiratia sa-mi tin geaca in maini ca alde cornel la metro mai trebuia sa suport si revolta matzelor cand creieru le transmitea o senzatie de „bucurie” la vederea fetzelor de bucuresteni si bucurestence.sa-mi bag picioarele(in puii meeeei,la naiba) ca parca am fost la istanbul.practic am observat ca nu e diferenta intre buc si istanbul desi n-am fost in viata mea la istanbul dar imi imaginez ca modelu ala a fost urmat de ferentarieni.
    dupa cum vezi mi-e „drag” de bucurestiu ala de sambata seara(cand a aprins oprescu luminitele) si deci in caz ca sotia te lasa sa mai chiulesti de la facutul prajiturilor mai arunca un text despre dorobanti ceva,despre banbuu si alte chestiuni un pic mai sofisticate ca macar aia nu-ti provoaca furnicaturi prin stomac.

  4. manca-ti-as,scrii misto da cam rar…parca sunteti 3;nu bagati si voi material?
    app,acum 2 wkenduri am fost in buCUResti…nu mai vreau.parca am fost in iad,toate grasele si uratele sunt IEMO,toti pustii corditi poarta pantaloni largi de rapper,geaca de aia cu beteala la gluga si cravata…am stat la unirea la coada la mcD,era in jur de 9 seara si pe langa ca bucataria lor degaja caldura,caloriferele lor la fel,mai erau si 3 milioane de cetateni fara drept de vot (unii si pigmentati) la coada.iti dai seama ca pe langa cele 40 de grade care ma topeau daca nu aveam inspiratia sa-mi tin geaca in maini ca alde cornel cand face cumparaturi la metro mai trebuia sa suport si revolta matzelor cand creieru le transmitea o senzatie de „bucurie” la vederea fetzelor de bucuresteni si bucurestence autentici/e.sa-mi bag picioarele(in puii meeeei,la naiba) ca parca am fost la istanbul.practic am observat ca nu e diferenta intre buc si istanbul desi n-am fost in viata mea la istanbul dar imi imaginez ca modelu ala a fost urmat de ferentarieni.
    dupa cum vezi mi-e „drag” de bucurestiu ala de sambata seara(cand a aprins oprescu luminitele) si deci in caz ca sotia te lasa sa mai chiulesti de la facutul prajiturilor mai arunca un text despre dorobanti ceva,despre banbuu si alte chestiuni un pic mai sofisticate ca macar aia nu-ti provoaca furnicaturi prin stomac.

  5. sorin, sa vad din ce pozitie scriu despre bambuci sau dorobanimulti…din pozitia in care nu le halesc, sau din pozitia in care nu le inghit?! e si ceva bun p’acolo…pizdele din generatia diengi…hai ca-s bune basinoasele…
    In rest, despre Mucul Paris, numai de bine! :))

Lasă un răspuns

