anunt la matrimoniale by V

PATRON 27 ani, 176-64 kg, caut domnisoara 25 ani cu liceul terminat pentru casatorie, sa aiba carnet de conducere;  0765.473.07

Asta e anuntul pe care l-am gasit intamplator pe nu stiu ce site!  M-a busit rasul instant! Am mai auzit eu la viata mea tot felul de cereri si de conditii impuse de labagiii astia, dar asta le intrece pe toate. Auzi, tre sa aibe neaparat „carnet de conducere”! :)))   Dar ce plm vrei sa faci cu ea ma?  S-o bagi sofer pe tir?  S-o angajezi taximetrist?  Aaa  neaparat si liceul? Vrei sa fie si geniu, pe deasupra!   Acum vad mai bine , ca esti „patron”, boierule…:)))

8 gânduri despre “anunt la matrimoniale by V

  1. cînd citesc anunţul ăsta parcă l citesc pe ăla fără niciun sens: „bărbat tînăr, frumos, ochi albaştri, brunet, înalt, cuminte, nu beau..nu fumez, nu mă droghez…mă culc la 22, mă trezesc la 06….Dar şi cînd o să ies din închisoare…:->

  2. da’ ce cautai mataluta pe „nu stiu ce site” din’asta?
    pot sa te rog ceva? da-mi si mie ultima cifra din nr. lui de telefon., ca vreau sa il sun. e exact ce cautam si nu vreau sa mi-l sufle alta. sper sa nu fie un impediment faptul ca pe langa liceu, am terminat si facultatea :))

    ioana🙂

  3. E clar. Omului ii place sa bea si nu vrea sa dea banii pe taxi. E chitros. Vrea sa il duca nevasta acasa, si este necesar sa aiba permis. 😀

  4. A primit un link si asa a ajuns pe „nu stiu ce site” :)…ultima cifra din numarul lui este „zd”🙂

  5. ok. deci a primit link. atunci, ma intreb de ce cineva (o persoana cunoscuta, presupun), i-ar fi trimis un link catre „nu stiu ce site” ? oricum ai da-o tot acolo ajungi :))
    merci, pentru pontul cu ultima cifra. raman datoare. te fac nas la nunta😉 hai ca te las, ma duc sa il sun. sper sa mai fie disponibil. cu asa piesa de barbat…nu se stie🙂

    ioana🙂

  6. omu’ cred k vroia sa faca si el impresie buna,ca are masina,si k i-o pune la dispozitie doamnei interesate:(,doar dak are carnet=:))))altfel nu)

  7. Vad ca are si cosmote
    Ia sa-l abordez si eu.
    Da` ce ma fac?
    Ca pe langa liceu, mai am si o amarata de facultate si am si PERMIS de conducere.
    Sa vad ce are de oferit „la schimb”…asta daca o mai fi valabil anuntul😦

Lasă un răspuns

