O clatita cu banana, va rog!

Ne-am integrat din plin in UE

Dar nu prin fapte ci prin muie!

Cam asta ar fi deviza romanilor de azi! S-a umplut tara de bulani! Apar la tv, radio, ziare, pe strazi, pe podiumuri de moda..isi dau pula la MISS,  canta, recita,  danseaza, etc!

Ii vezi din ce in ce mai des si un  exemplu recent e cel de aseara cand m-am dus cu cativa amici sa mancam clatite undeva in Bucuresti si la coada In fata noastra era o fata de vreo 23-24 ani, extrem de frumoasa, insotita de….un bulan. :)  Genul ala de hair stylist (al dracu, nu mai e frizer, e hair stylist) 

Te ustura mucii de ei! Se aprind instant daca indraznesti sa-i numesti frizeri! Aici se potriveste perfect vorba aceea pe care o spuneau batranii, imediat dupa revolutie, cand vedeau rockeri : De mai traia el Ceausescu! ”  Sa revenim. Era  blond, inalt si cu un cur mare si urat! Blugii tipau pe „fundul ei”, cu o geaca alba lucioasa, fiecare fir de par din capul lui avea o directie precisa si era pozitionat strategic!  Dar de ce m-am exprimat „blond”? Pai trebuia sa-i spun „blonda”?…  Sau „blond”?  Hmmm…mai bine „blondy”!🙂 Nici nu stii cum sa-l injuri! Cred c-ar merge „Da-O dracu sa-L ia!

Era cu ochii pe unul din prietenii cu care eram! Cred ca-i picase cu tronc, stoarfei!

Ma intrebam cam ce fel de clatite al vrea el! Evident, a cerut cu banane, dar cred ca a fost dezamagit tare ca nu i-au dat banana separat de clatita! Nesimtita aia de vanzatoare i-a feliat-o!🙂

Tot vanzatoarea l-a intrebat „de care gem doriti?”- „de placere” am vrut sa intervin eu, dar nu stiam cum o sa aprecieaze blondina gluma, si imi era teama ca m-alearga pe acolo si ma ..fute!🙂

Am vrut sa-l intreb: „Eu sunt Vali, tu cur te numesti frumoaso?”:) 

Jur ca nu am nimic cu ei, dar sunt inca in faza in care ii mai privesc cu uimire! Le studiez miscarile si gesturile, ca sa am de ce rade! Daca ar lucra vatman, cred ca s-ar retrage la popou, nu la depou! Nu ma intriga prezenta lor, dar trebuie sa recunosc ca e stanjenitoare! Asta de la coada era pur feminizat! Nu cred ca trebuia sa se straduiasca prea mult ca sa para femeie.  Cred ca o sa va cer ajutorul si o sa va rog sa-mi spuneti cam ce le mai place lor! Eu m-am gandit sa inventez un personaj si sa-i atribui toate „calitatile” astea! Astept opinii

Deci:  Se prezinta Suzi, Roxy, Cindy etc.

Au ca fructe si legume preferate : castravetii, bananele, curmale sau curmoale:), curacao

Verbele preferate: a curge, a scurta, a curata.

Locuiec in Curtici, Fundeni, Fundulea, Baicoi

Nu imi mai vin prea multe idei, asa ca va rog sa interveniti si sa ma salvati!  SOS Salvati-mi bulanul!🙂

19 gânduri despre “O clatita cu banana, va rog!

  1. cred k pe bulanu’ de la coada de la clatite mai bine il intrebai „Si ce fel de clatite vrei sa imBUCI in seara asta?”..;))

  2. Un bulan nu o sa aibe niciodata prieteni barbati(decat iubiti) el e in permanenta inconjurat de femei bune rau…cateodata devin invidios pe bulani pentru amanuntu’ asta :))

  3. mey..v`am auzit la radio zu..vreau su eu id tipului ala kre a vb..va rog:D id meu : can_you_work_it are o voce super dragutza:X

  4. hai mai…sa nu ma intelegi gresit, dar sincer….nu sunt de acord de data asta cu tine:( .Fiecare face ce vrea cu propria viata,cu trupul lui..Cine suntem noi sa-i aratam cu degetul pe altii?Crezi ca e corect?…Hai te pup prietene:P

  5. intotdeauna am avut o mica, sau mai mare, dilema in aceasta privinta. din partea mea e ok, fii ce vrei tu sa fii, dar de ce trebuie sa te porti ca o femeie, daca nu esti? eu nu am avut, nu am si nici nu cred ca o sa imi dezvolt vreo antipatie pentru ei, dar tare mi-ar placea sa nu mai fie atat de ridicoli.

    ioana🙂

  6. salutu-va!

    ba io cred ca astia se ard in chec, o pun la cret, evident se ard in bulan, etc.
    treaba e ca si tipele (nu vreau sa fiu uracios, dar multe fac risipa de blana frate: te uiti ici, colo, nici una nu vrea sa se fute pe bune, toate cauta fericirea eterna, inalti cu ochi albastri… de parca putele celorlalti ar avea ciulini), dupa ce ca sunt multe’n’draci, au in cap numa substanta maro (cacat) si nu iti ofera ceea ce e natural sa ofere : futai frate. majoritatea prefera sa se arda intre ele, sau mai grav: se ard numa’ cu aia cu bani!?! care’i combinatia? sa sugi una mica si amarata da’ care are contu’ bine dezvoltat? care fratilor o pula sanatoasa de om sarac?
    deci va’ntreb io: unde sa dea la mate si amaratu’ ala de cretar? evident la unu’ din rasa lui, nu?

Lasă un răspuns

