Jet ! Sunt lesbi by V

DANSEZI CU MINE?: buna
dellia4ever: cine esti?
DANSEZI CU MINE?: Vali ma numesc
dellia4ever: de unde ai id meu?
DANSEZI CU MINE?: am vazut ca mi-ai lasat un coment pe blog
DANSEZI CU MINE?: si eram curios cine esti
DANSEZI CU MINE?: deranjez?
dellia4ever: jet
dellia4ever: sunt lesbi
DANSEZI CU MINE?: ok
DANSEZI CU MINE?: spor la treaba

Cred ca ati inteles despre ce e vorba..Vroiam sa ma uit la un film, dar d-soara Delia, mi-a schimbat directia….  Obisnuiesc sa-i adaug in lista mea de yahoo pe cei care ne citesc frecvent si la fel am procedat si cu d-soara mai sus mentionata, numai ca dansa, m-a respins sec : „jet ..sunt lesbi”…parca era vreo ofensa ptr mine..sau parca daca e lesbi inseamna ca are vreo boala „jet …am sida”… Dar ce v-ati aprins asa d-soara? Sau am eu vreo boala „jet…esti racit”?. Trebuia sa ma simt prost ca sunt barbat? Mai bine eram lesbi, nu? Aveai ce discuta cu mine!   Dar asa, sunt doar un barbat prost care incearca sa te agate si tie nu-ti trebuie pula, tu esti mai sofisticata!

De ce va comportati asa, sunteti nefututa? Pai daca sunteti lesbi…d-aia!  Nu ma prea intereseaza orientarea dvoastra sexuala, ca doar nu-s nebun:).. M-ai zgornit de parca eu n-aveam chef sa vbesc cu o lesbi”.  Pai dvoastra nu stiti ca 2 femei,  ingenuncheaza mereu un barbat…pentru o muie?🙂

Si de unde vine „Jet” asta? De la vreun furtun ce tocmai v-a intrat in fundulet, asta dupa ce a fost fortat de actinuea fizica a unei partenere de „zapaceala”, jet de la pasarica aceleiasi doamne, jet de la „motoarele”(cum ar spune manelistii aia vechi) pe care le practicati in pat?  Cum adica „jet! sunt lesbi”? Un fel de „pleaca labagiule, ca nu-mi place pula!”?  N-as zice !

Imi place cum suna si id-ul tau de mess Dellia4ever! Woooow…ce bine ca esti 4ever, altfel ne-am fi plictisit fara tine! Dar de ce doi de „L”?  De la „de 2 ori lesbi”?  As mai scrie de tine…dar m-a luat somnul! Te sarut dulce , nebuno!🙂

32 de gânduri despre “Jet ! Sunt lesbi by V

  1. Bai, ti-a taiat mau’ si nu prea:)) Desi nu-mi place sa ma bag aiurea-n seama, tre’ sa va spun (parca am citit eu pe undeva cum ca ati fi 2) ca imi place de mor blogul vostru;)

  2. dintr-o bucata manelista Vali… stateam si ma gandeam asa … la fetele astea anti-sociale si am ajuns la concluzia ca ele doar atat pot gandi .. si asta ma face sa nu-mi mai pierd atat timp pentru commentariile despre ea🙂 foarte smecher blog-ul !

  3. :)) probabil ca don’soara este heterofoba.
    cu ocazia asta am aflat, spre surprinderea mea, ca termenul acesta chiar exista, nu in vreun dictionar (asta inseamna ca de fapt nu exista?), dar daca il cauti, il gasesti.🙂

  4. P.S. pe mine poti sa ma bagi oricand in lista. nu sunt lesbi si nici nu stiu ce e aia „jet” (in sensul folosit de distinsa dudie)🙂

  5. „Esti doar o zdreanta, Zdreanto`.
    Seara de seara ai doar un scop:
    Sa faci banii sa dispara.
    Esti fata cuminte doar pe verticala
    Cand stai pe`orizontala esti o c****a penala..
    Te privim toti cum stai
    In statie la tramvai
    F****a , combinata de fraierii de pe Hi5
    In caz ca mai stai..
    Dau de baut
    In caz ca-mi place ursuletu` tau de plus
    Mi-l dai sa-l f*t?
    Ma placi? si io te plac
    Da-n sange asea…”
    Sugestiv nu ?

  6. Amuzanta faza, cam dura gagica, poate era aia care juca rolul baiatului. Si pe mine m-a abordat o tipa pe mess, zice ca a luat id-ul de la un prieten comun si ca isi cauta iubita. A fost politicoasa, oricum, si la fel de politicos am dezamagit-o si eu.🙂

  7. Dap!tot nu inteleg idea cu :jet,Sunt lesbi,sa mor yo am 19 ani si ma vazut lesbiene la sc in wc dar nici chiar asa fratele meu dalea nus nimeni ca sunt lesbi dekat eu si ele ce mulga vere

  8. ba tu nu vezi rahatule,ca te oftici ca nu tea bagat aia in seama..de asta ai scris de ea.pisatule.sugi pula!

  9. Hmmm..si zici ca ti-ai schimbat directia cand ai vazut commentul d-rei Delia…bine ca nu ti-ai schimbat orientarea:)),erati asa mai unici si poate va schimbati amandoi orientarile din dragoste:)).Esti foarte tare V,tine-o tot asa.Mai ai surori?ca sunt lesbi:))

  10. uite’l si pe asta=))) site’ul cu matrimoniale e drept inainte si la stanga
    cat despre post, chiar e tare fetita=))”jet”(dupa parerea mea) e sinonim cu „mars”… ce sa’i faci? asa o alunga mami

  11. Am 16 ani si caut fata visurilor mele.am mai avut inainte relati cu fete dar nu a mers.daca cineva e interesat sa ma contacteze pe nr 0751340757pupici.

  12. Ma num.Tavi ,sunt gay si caut o relatie de lunga durata cu o fata lesbi,pt. o casatorie de convenienta.Toti stim ca singuratatea e grea iar societatea nu ne accepta ,treb, sa incercam pe cat posibil sa ne facem viata mi buna. Vom fi liberi sa ne deplasam unde dorim,dar sa avem totusi la greu pe cineva alaturi.Omul nu s-a nascut sa traiasca singur ,ci cu un partener de viata.tel. 0762342830.Doresc o persoana sincera,neinteresata din punct de vedere material,fara obligatii.Multumesc pentru intelegere.

Lasă un răspuns

