Deschideti poarta soarelui…vreau sa parchez! by L

stii ce zic „Imi trag parpalacu’ pe mine, ma duc la debara si, cand…ce sa vezi?! Acolo era ea, coscogeamitea vata pe batz…ma apuc de rontzait! imi spun alunecos in barba.”

Va istorisesc pe scurt o intamplare nefericita din viata mea si a prietenului si vecinului meu de blog, consumata ieri:

L-am cunoscut pe Dida Dragan! Incercand sa parcam masina in fata cladirii unde avea sa se desfasoare o intalnire de afaceri, il cunoastem pe Dida Dragan, acest div al muzicii usor-tipate romanesti, care, ne-am dat seama, locuieste in casa siamez invecinata cladirii respective!

Dincolo de gard, se vedea mumia I galopand spre noi si fredonand bland cat o tineau plamanii:”IA-TI BA MASINA D’ACOLO!! CEEE?! E CRACIUNU’?!”

Ma uit lung si-mi spun cu sprancenele pe spate: „Ma, ce pula mea vrea mierla asta psihopata?!” Cred ca nu stia cum sa ajunga pe la noi p’aci pe blog…i-a iesit !

Am vrut s-o intreb: „Doamna Dida, aveti floci la pula?”

Despre acest barbat tuns scurt, mic de inaltime,imbracat mai tot timpul in haine de culori inchise, care emana energie negativa si miros de vechi, o sa scriu putin.

Ciocarlia obosita candidoza pt parlament din partea penele…sa-i cada! Inca un comunist vechi cu melodii de „23 august” va fi in fruntea tarii ! Ce-o cauta el acolo, nu stie nimeni…Nici macar el!

Da! El, Dida Dragan! Am cautat pe net amanunte despre floarea asta nemuritoare si am gasit:

„În anul 1972, obţine locul I la Festivalul Naţional de Muzică Uşoară de la Mamaia, la secţiunea Interpretare.” Mamaaaa, in ‘72 si-a facut asta debutul…OTZET s-a facut ! Va dati seama ce mult e de atunci si ea tot insista sa spuna ca „mai are ceva de zis in muzica si politica romaneasca”. Si, ce-are pula cu ficatu’?! Cum ai ajuns bre tataitza de la urlete sa te gandesti sa-ndraznesti sa-ncerci sa intri-n parlament ? Tipa fomica, in dumneata?! Pai n-ai zice daca te gandesti ca din cladirea Televiziunii se vede la tine in ograda ! Aaaa, vrei mai mult ?! Pai da’ de ce ?!…nu mai e mult !

Hai mars c-am ragusit !

7 gânduri despre “Deschideti poarta soarelui…vreau sa parchez! by L

  1. hai ca asta merge ..stiu de la frateele carto de voi…chiar tare,realist…si chiar daca suna „prea mult”…cu bun gust …tineti-o tot asa.bafta!

  2. nu-mi place , incerci sa fii modernist dar nu esti , cunoscandu-te pe tine o zic , mai incearca …poate in alta viata!!

  3. Pune mana si mai studiaza putin si aseaza literele si semnele de punctuatie asa cum le sta bine intr-un text! Te pup si continua sa ne citesti ca, poate, odata o sa-ti placa ceva! …poate ne gandim la un articol despre homosexuali- aia de se fut in cur…stii ce zic ca tu nu esti prost!
    L

  4. „nu-mi place , incerci sa fii modernist dar nu esti ”
    ..Mi se pare ,sau asta suna oarecum a „Imi place….,dar nu prea?”:)) Ce se mai gandeste cate unu sa lase bale pe unde navigheaza…..Lasati ma un zambet si`o vorba buna….;mult mai placut e sa stii ca si cel care citeste ii ramane o raza de zambet pe mutra ,decat sa stii ca ii s-a incretzit fruntea…

  5. 31 dec 2008 5:25…tot nu pot sa ma despart de blogul acesta..are un umor spus „pe brazda”,cum ai place romanului..sau auda „pula mea” in loc de „puii mei”..cred ca o sa iau trenul urmator si sa termin de citit!!!

Lasă un răspuns

