EMOrt by V

M-am grabit sa ajung la banca azi…nu stiu de ce ma grabeam ,ptr ca bani de luat nu aveam…De fapt nu aveam deloc bani…nici de dat ,nici de luat ,nici in buzunare ..la mine..

Ma duceam ptr cu totul si cu totul alt scop…sa-mi fac un card…ala imi lipseaJ

In banca…coada…Imi spun: “nu-i nimic…nu e nici o urgenta” si plec….Ma indreptam spre birou…si brusc imi taie calea un EMO….Urate animale…Serios…Cred ca astia te mananca…Nu parea sa aibe mai mult de 15-16 ani…(de ocna)…

Ma intrebam oare unde s-o duce el grabit asa,ca sigur treaba nu are?! . Ce treaba poti sa ai cand esti EMO? Sa te sinucizi…? Nu-ti ia prea mult in cele mai multe cazuri,deci n-ai de ce sa te grabesti!

Sa-ti aranjezi parul …? Iti ia vreo 2 zile ,deci tot nu trebuie sa te grabesti.

Avea si o bratara din piele la mana,plina de tinte,pioneze sau cine stie ce acarete mai erau si alea,de e invidios orice cizmar! Chiar sunt curios unde se ducea! Sa se intalneasca cumva cu alti EMOISTI ? Oare despre ce-or discuta? Despre depresie,schizofrenie,tulburari comportamentale?

Parintii lor unde sunt cand ajung frustratii astia acasa? Sau ei sunt EMO doar pe afara? Isi schimba hainele in lift ,ca parca i-am vazut si  cu ghiozdane dupa ei? !Da …cred ca au haine de schimb acolo,sau cine stie…vreo funie,vreun sapun,vreo sticluta cu otrava….na, d’astea de care are tot elevul in geanta! Cred ca ei nu poarta nici un fel de incaltaminte ,in afara de cele cu siret! Cine stie cand se plictisesc.

Astia cand intra in vreo depresie totala, sunt in stare sa se stranga de gat si cu snurul de la martisor,sa inghita 50 de pastille de tantari…

Ati observat ca toti sunt foarte scunzi? Oare de ce? Chiar nu am vazut nici un emo gras,la vreo 1.90. Adevarul e ca nici nu le-ar sta bine …inchipuiti-va cum ar arata, de exemplu Cristi Tabara emo! In schimb , cred ca l-ar prinde pe Adrian copilul minune!

Apropo,sunt curios ce muzica asculta. O sa ma interesez…Cred ca asculta doar Budha Bar, Café del Mar,dar de la vecinul.

Auzi!? Ei citesc? Pe cruci doar? Aaaaa … n-am stiut! Dar bani au ? Sau nu le trebuie !? Ce sa faca ei cu banii? Sa-si cumpere vreo viata ,poate

11 gânduri despre “EMOrt by V

  1. Amice, sunt curios cati ani ai… Pt ca ai o gandire ca a unui copil de 12-13 ani.
    In primul rand nu inteleg ce treaba are muzica pe care o asculta un om cu tipul de om in sine.
    Pot sa pun pariu ca nici macar nu ai ascultat ce asculta emo, cum de altfel nici eu nu am facut-o, dar macar nu ii critic.
    sunt si ei niste copii. cum tu iti luai adidasi cu beculete sau trageai cu cornete asa se imbraca ei asa…o sa le treaca.
    mai deschide-ti mintea si nu mai fii asa de batut in cap.
    si nu mai scrie pe blog. e un cacat.

  2. Mihai, daca citesti cu atentie o sa vezi k amicu` tau a zis k e curios ce muzica asculta aia si k o sa se intereseze .. asa k pui pariu degeaba ..

  3. Offf acu’ sa-mi pun ghiara in gat si sa intreb pe D-zeu de cum de altii au mai mult SAIN cerebral decat unii?:D nu c-as face referiri la je:D in fine, cred ca puteam sa rezum in 2 cuvinte: esti genial. Acum punctul 2: am citit pe aici la comentarii cum ca unuia nu i-a placut felul in care se vb despre emo si atunci ma intreb si eu, ce ne-am face fara a zambi UMPIC de situatiile cu care ne intalnim, vrem, nu vrem? Am deveni cu totii EMO y-ha de maine imi iau si eu papuci cu sireturi

  4. pai ce sa asculte un emo?! nu manele oricum. sau stai sa luam altfel. exista 2 tipuri de emo. emo adevarati sau emo falsi. cei falsi se imbraca precum pokemonii si se dau cu oja dar la prima ocazie se rup pe manele. cealalta categorie cuprinde in general multi adolescenti cu probleme. in general asculta rock. asa a si incepyt tot, emotional hardcore era un gen de muzica dar acum a degnerat, uite iti dau si un exemplu de trupa emo care inca exista: fall out boy. eu cred ca toti avem doza noastra de emo, ei doar se imbraca mai ciudat.
    apropo, imi place blogul. see’ya

Lasă un răspuns

