Prima intalnire, primul sarut, prima noapte de dragoste, prima basina :) By V

Mai fetelor, cu voi vreau sa stau de vorba :), incerc sa va explic in ceea ce urmeaza, ce facem noi baietii atunci cand vrem sa tragem prima basina langa voi!

Hai sa o luam cu inceputul:

Ne imbracam frumos, ne pregatim cu 5 ore inainte, dusul se prelungeste, ne barbierim desi nu e impetuos necesar, ne luam cel mai frumos tricou din dulap,  rugam un amic sa ne imprumute ceasul lui,  facem rost de bani pentru a iesi la cel mai scump  restaurant,  dam o fuga la un alt amic sa ne dam cu parfum,  etc. Dupa ce am trecut prin toate etapele astea,  se apropie ora mult asteptata. Iesim din casa,  dam fuga la florarie,  cumparam un buchet de trandafiri,  ne oprim la spalatorie sa curatam masina interior-exterior si iata-ne pregatiti de marea intalnire.

E fata pe care o dorim cel mai mult,  ne-am indragostit rapid,  e frumoasa si fluturii iti rup stomacul!  Parcam masina strategic,  nu oricum,  undeva mai departe de scara ei,  astfel ca atunci cand iese,  sa mai vedem odata ce cur frumos are! Se urca in masina,  noi mai timizi,  incercam sa-i zambim cat mai sarmant si demaram. Urmeaza restaurantul,  o cina romantica, discutii pe diverse teme. Ii dai ei dreptate in mai toate cazurile, te prefaci ca si tie-ti plac pisicile, ca sunt atat de dragute (stiind ca si ea are una), si ca ai 2 prin fata blocului si le dai mereu  mancare,  desi iti aduci aminte in sinea ta,  ca ultima pisica pe care ai intalnit-o n-a primit de la tine decat o bricheta in cap sau un fum de tigara in ochi.  In loc de “pula mea” spui “puii mei”,  ii explici ca unii barbati sunt chiar porci si ca tu nu esti unul din misoginii aceia care considera ca femeia la volan e o catastrofa,  ii mai spui ca nu prea iti place berea,  desi tu stii ca bei si 20 de halbe daca te enervezi. O “avertizezi” ca tie iti plac plimbarile romantice pe malul marii,  sa inteleaga ca esti un romantic incurabil, ca  iubesti copiii, ca asculti numai si numai muzica buna,  desi cand te imbeti rupi pantofii pe Salam.

Vine mancarea,  ti-ai comandat ceva sofisticat, un ficat de gasca,  ceapa caramelizata si rulada de piept de curcan cu sunca de Parma si sos de branza cu garnitura de lasagna  ca tu nu esti un fraier, dar te-ai cam pacalit cu alegerea facuta, tot mai buna era o ceafa de porc.  Te chinui sa mananci ca la carte, nu primitiv cum mananci mici cu baietii la targ la Vitan. Vine nota de plata, te miri la misto ca a costat atat de putin,  lasi baccis gras ospatarului, va indreptati catre masina, ii deschizi portiera, si te indrepti catre blocul ei. O lasi la 2-3 metri de scara , ca sa-i mai poti admira curul inca odata, va sarutati 4-5 minute fara oprire, cu pula atat de sculata incat iti rupe chilotii aia buni! Un moment de fericire maxima si de implinire, apare atunci cand se da jos din masina si i se vad bikinii aia roz, de regula! Sau de regulat :)

Urmeaza o relatie frumoasa, plina de iubire, nopti de dragoste nebuna, va bagati si la un 69 dupa un timp :) si in paralel, de-a lungul timpului incepe sa iasa si fiara din tine. Esti in  perioada de tranzitie in care “puii mei”, “pusca mea” sunt inlocuite de “pula mea”,  la semafor scoti capul pe geam si te adresezi unei pertenere de trafic cu “ce mortii tai faci fa proasto? te bagi in fata mea?”.

Vine insa si un moment mai delicat ptr noi toti…. Esti cu ea acasa si iti vine sa te besi…Nu te mai poti abtine..e deja a nu stiu cata oara cand te-ai oprit la fix, ba intr-o zi  chiar ai fost la un pas sa rupi pantalonii si cu ma-sa de fatza.  Acum esti din nou in impas, si te gandesti profund “sa ma risc ma si s-o dau?  ce dracu sa zica?  poate se supara! Fie ce-o fi!

Si o dai,  in speranta ca e mai putin zgomotosa,  dar te-ai inselat! A sunat ca la revolutie…a fost un sir lung de impuscaturi, artificii, petarde si cred ca a lasat si ceva urme de nicotina pe chiloti! Apoi te uiti in ochii ei, si razi fortat, te scuzi si ii spui ca n-ai mai putut. Ea iti spune ca esti nesimtit si tu o iei repede in brate si-o saruti. Asta a fost prima basina, dintr-o serie de alte sute. Dupa un timp, ajungi sa te besi si s-o bagi cu capul in plapuma si sa o tii acolo, pana se inverzeste la fatza. Doar te iubeste, n-are ce sa zica! Doar nu te-o parasi ea ptru o basina nevinovata!

Intelegeti mai fetelor, cam cum stau lucrurile? :) Sa nu ma judecati gresit, nu sunt misogin, dar asta-i realitatea. O sa ma revansez :)

  • Posted in: 1

75 comentarii

  1. carto

    tareeeeeeeeee……bravo!!!! dar ce te faci cand da ea prima basina, inaintea ta?:)))))))))))))))

  2. Sica

    asta sa o adresam in numele lui Radu Popa de la Nord :)

  3. Andreea

    uite asa incepe un maraton…:)))

  4. ella

    :)))))super…ce sa zic,sa incercam sa nu mai mancam alimente care produc flatulatii,macar primele 3 luni,ca sa tina “dragostea” cat mai mult:)))

  5. alabala

    cata dreptate.!!!..la prima basina am crezut ca ma impusca..era sa ma arunc sub pat…am crezut ca sunt in mijlocul revolutiei din ’89…am trecut prin urmatoarele faze: aveam emotii, transpirasem,imi venea sa rad grav, eram dezgustata, (el era in wc…).alta faza pe care n-o inteleg: daca ne desparte o usa de 7 cm, poti sa tragi basini si cu 450km/h…ca cica nu se pune..esti in wc

  6. lori

    Cand a facut asta prima data… am povestit tuturor prietenelor mele…asta dupa ce l-am facut nesimtit si in toate felurile posibile…si am ras cu ele de cate ori am avut ocazia…i-am ras si in fata…TOATE…SI NU A MAI REPETAT … 2 ani….apoi l-am parasit…:)))

  7. M-ai amuzat teribil! Dar totusi…dragostea tine mai mult daca nu ne “dam drumul” chiar asa :))

  8. alina mic

    thru…thru..:)))

  9. :)) very interesting i say :))

  10. myxtreme2012

    sunteti niste porci si scroafe, na… :))

  11. eleanor

    L-a facut de ras in fata prietenelor si dupa 2 ani l-a parasit :)))))) asta a fost tare… cred ca e ala de pe site-ul ala viatadekkt… saracu’ ce mila imi e de el… nu mai pot ;))))))))))

  12. e de rahat prostanacul asta..nesimtire curata:))

  13. foarte tare frate bravo =))))))))))))))

  14. Fetele treb sa inteleaga k dak tinem in noi atunci e de rau…asa k e bn sa dam drumu:))….foarte tare man…bafta!

  15. Eu sunt de acord. Cand nu se mai poate, nu se mai poate, ii dai drumul si gata! Cu timpul, ajungi chiar sa discuti cu el pe tema asta, spunandu-i ca ultimul vant a fost chiar mai slab decat cel dinainte… :))

  16. :))) Citat de la alabala; “alta faza pe care n-o inteleg: daca ne desparte o usa de 7 cm, poti sa tragi basini si cu 450km/h…ca cica nu se pune..esti in wc”..
    Asta imi aduce aminte de tipul ala din tren care tot iesea din compartiment pe culoar si se basea , dupa care revenea .Dupa a treia basina , tipul de langa el ii spune ;”Domnule draga nu esti dragut sa te basesti aici si dupa aia sa iesi afara ? Ca pe mine nu zgomotul ma deranjeaza ci mirosul :D”
    Si inca o remarca pentru doamne .In cercurile de barbati circula zvonul , cum ca femeile nu au flatulatii , din simplul motiv ca nu reusesc sa tina gura inchisa indeajuns de mult ca sa se poata crea presiunea necesara :))))

  17. :)) se mai intampla, ca doar ambii sunt oameni si stomacu’ mai face fitze…sunt chestii fiziologice….de ar fi numai partzurile problema din cupluri…ehe, bine ar fi! :))

  18. Recunosc cinstit ca bas. Nu oricum, ci suficient sa dau porcul afar din cotet. Deci in cazul in care cineva ma iubeste, ma ia la pachet, cu fuiorul de gaze cu tot. Pai daca ma iubeste, doar nu o sa ma lase sa crap sa-mi iasa ochii din cap, sa-mi crape pantalonii, sa patez chilotii (ii spala tot ea?!). Daca fac Doamne iarta-ma, vre-o hernie, vre-o interocolita coclita, pantalonara stanga cu convulsii?!
    Deci ma bucur ca ai scris asta, sa nu mai trebuiasca sa asteptam 3 luni pt o basina.
    Libertate si matze aerate!

  19. Esc

    da’ n-ar trebui sa aiba si o continuare? cea in care barbatul o indeamna pe femeie sa traga si ea o basina, dar ea nu poate ca-i o finutsa si o doamna, iar el insista ca sa isi descarce constiinta gazoasa! nu?:D

  20. e mai interesanta varianta feminina, zic eu.

  21. girls do not fart
    girls can shit rainbows :)))))))

  22. lacramioarabrecea

    Da…chiar interesant… am si ras. Mai interesanta este varianta feminina…si simplul fapt ca femeile de aici au ras la articolul tau ascunde un … “ce prostuti sa creada ca o femeie sta intr-o basina de-a lor”.

    E k oricum, daca voi va simtiti mai bine spunand lucrurile astea… in scris doar caci daca le spuneti cu vorbele voastre probabil ca le veti spune lunii, in chilotii cei vechi si in picioarele goale, caci in patul in care ati tras prima basina nu veti mai fi.

    Mi-a placut ce ai scris… recunosc, iar cand ajungi acasa si o sa speli vasele la un moment dat in locul ei, sa te gandesti la mine dragule si la prima ta basina… adica primele tale cuvinte in viata de familie si ultimul punct pe I asezat vrosata de barbati in chilotii lor cei noi!

    La mai mare,

    http://lacramioarabrecea.wordpress.com/

  23. eleanor

    Viata de familie… hai ca m-ai facut sa rad… Auzi emulte, lumea se refera la viata de familie si la cand o sa spalati vasele… Hai ca rad ca prostu’ singur…
    Cand s-o bashi mireasa(scuze de cuvintele porcesti, dar cred ca merg la articolul asta) atunci isi vor aminti ei de tine sau cu alte cuvinte vor spala vase in locul ei, iar rad cu hohote… Si asta numai cand imi aduc aminte de scrumierele improvizate din “birou”. Ma gandesc cu groaza cand s-o sparge farfuria, in ce ajunge mancarea…
    Adik… ai zis bine Lacramioara, dar nu prea :)

  24. Loana Vultur

    =)))) primu post la care rad cu lacrimi:)))) cata imaginatie! :)) cat rafinament! :)))))))))

  25. Saraca fata :(

  26. Elly

    :)))))) si daca ea nu se supara si face un concurs si din greseala o scapa in timp ce sunteti intr-un suflet la 69 :))))))

  27. Robert

    Ion era in pat cu Maria . Intr-un timp , Maria zice: :Ioane , nu tragi o basina ? da’ stii tu….una din aia de-a ta , cum numa’ tu stii…” Ion, nedumerit , o-ntreaba :”De ce , tu ? Care ti-e baiul?”. La care Maria:”Nu stiu , frate , da’ asa iti put picioarele de tare…”!

  28. moodyline

    :)) :))
    very nice article :P
    am ras in hohote…
    prefer sinceritatea si cum zicea cineva mai sus, “matzele aerate”… dar eu zic ca secretul fericirii sta in masura lucrurilor, if u know what i mean… ca oricum ai da-o, (lol), tot nasol e, si daca esti baiat si daca esti fata. nu e bine sa abuzezi :P
    (alimente “safe” on a first date: orez morcovi si apa :D)

  29. Bueeeey, te stiam baiat finut :)))))))

  30. Desi cred ca te confund, deh … reminiscente de blonda :D

  31. sorinaccio101

    Dupa un timp, ajungi sa te besi si s-o bagi cu capul in plapuma si sa o tii acolo, pana se inverzeste la fatza.=))
    ba tu nu esti tzu haus cu capu! credeam ca rad si io putin pe blogu asta da la postu asta daca nu mergeam la vwc acum cateva ore cred ca trebuia sa ma duc acum si sa ma si schimb:))
    u are a badass motherfucker!:))

  32. iustin

    super tare:))

  33. Dextarutza

    esti baiat finutz :))

  34. gigel cu capu chel

    bai date dreaq rad cu lacrimi esti penal rau secsuosule =))))))))))))

  35. Super tare!! Bravo!!

  36. oh doamnnnee =)))) dude ce tare :)))) nu my pot de ras :))) cik a ramas niste nicotina pe chiloti =))))))) oh damn it :)))))))

  37. jst1girl

    :))) frumos stil d a transforma realitatea in cuv :)

  38. fericitsauroman

    foarte prost filmul tau.

  39. Ion si Gheorghe stau de vb depre cum sa cuceresti o femeie..Pt ca Gheorghe era un macho, Ion incepe sa-I pun intrebari despre c ear trebui sa faca atunci cand iese cu o femeie:
    “ – Pai ma Gheorghe,ce s-o intreb?
    – O intrebi sit u cum e la serviciu, ce-I face pisica bolnava, ce-I fac prietenele, mama..D`astea sa vada si ea ca te intereseaza..Intelegi,Ioane?
    – Da Gheorghe, asa am sa fac!”
    A 2a zi, Ion iese cu Maria la restaurant(cel mai scump normal, sa faca impresie).O intreaba el de ma-sa, de serviciu, de pisica…Maria zambeam frumos…Apoi, se scuza frumos si se ridica sa mearga la baie(sa-si pudreze nasul normal)
    Cand se intoarce, Ion sa fie si el baiat salon, o intreaba(cum l-a invatat Gheorghe):
    “- Si?! Te-ai cacat?”

  40. Miss EEA

    Ion si Gheorghe stau de vb depre cum sa cuceresti o femeie..Pt ca Gheorghe era un macho, Ion incepe sa-I pun intrebari despre c ear trebui sa faca atunci cand iese cu o femeie:
    “ – Pai ma Gheorghe,ce s-o intreb?
    – O intrebi sit u cum e la serviciu, ce-I face pisica bolnava, ce-I fac prietenele, mama..D`astea sa vada si ea ca te intereseaza..Intelegi,Ioane?
    – Da Gheorghe, asa am sa fac!”

    A 2a zi, Ion iese cu Maria la restaurant(cel mai scump normal, sa faca impresie).O intreaba el de ma-sa, de serviciu, de pisica…Maria zambeam frumos…Apoi, se scuza frumos si se ridica sa mearga la baie(sa-si pudreze nasul normal)
    Cand se intoarce, Ion sa fie si el baiat salon, o intreaba(cum l-a invatat Gheorghe):
    “- Si?! Te-ai cacat?”

  41. Si ce faci daca eu nu imi iau ceas de la prieten nici cel mai bun tricou si nici nu mard ca nu ma stresez sa par nuj ce rafinat eu is same in any situation … plus ascund ca am masina …. ce ne facem atunci ?

  42. Grozav!!!!! :))

    @table pe bani: Tragi basina si pleci :))

  43. Fattie

    31 decembrie 2008 05:16..in mai putin de o ora o sa trebuiasca sa plec la gara ..am tren spre Brasov…ma duc la Codlea sa fac revelionul….dar sa revenim la calea cea dreapta…am gasit blogul tau intamplator…si nu-mi pare rau ca am petrecut o ora sa citesc ce ai scris..cu toate ca nu am citit tot(promit ca o sa citesc cand vin acasa)…nu pot decat sa spun draga domnule “V” ca esti al NAIBII de fantastic(si cu pui si fara pui)..te-am adaugat la favorite..sper sa scrii si mai des de acum incolo…Si asa ca suntem in 31 decembrie…sa ai parte de un an mult mai bun decat cel precedent..La Multi Ani!!!

  44. andu

    deci e geniala faza……criminala chiar…plm dak stati un pic sa va ganditzi km aja este…j app mai e o vorba “STRICI O COPAIE DE MATZE PT O AMARATA DE BASINA“

  45. tavibz

    “Dupa un timp, ajungi sa te besi si s-o bagi cu capul in plapuma si sa o tii acolo, pana se inverzeste la fatza. Doar te iubeste, n-are ce sa zica!”

    esti deja campion cand ajungi la nivelul asta al relatiei ;)))

  46. cipyc

    doamneeeeee numai pottttttttt=)))))))0

  47. Ada

    N am mai citit ceva atat de tare de mult :)) Keep doin’ it :D o sa mai dau cu siguranta pe aici.

  48. Tare asta dar de ce nicotina? Poate nu esti fumator =))

  49. Bahahahahhahaa
    Ce m-am distrat cuoaieee.
    O prietena mi-a dat pe messenger site-ul asta.
    Esti foarte cool, imi place. Am sa te mai vizitez.
    Sa stii ca e aceeasi chestie egal valabila si la fete.
    Eu eram cu omul cu care am fost 4 ani, era vara si eram pe terasa la minen acasa. Iesisem din baie si m-am tot tinut si cand am crezut ca nu o sa se auda nimic, nu! S-a auzit. Era oarecum timida basina, da` a fost. Tipul fredona o melodie, m-a auzit, s-a oprint din cantat cateva secunde si apoi si-a reluat treaba fara sa zica nimic. Eu cred ca trecusem prin toate culorile curcubeului. Totusi el a fost un finut si ne-am amuzat de chestia asta dupa vreun an.

  50. aiMar

    maxim =))

  51. :)) Bine structurata pe etape povestea…Nota 10 pentru o regie de invidiat…!
    Numai bine…

  52. Foarte tare & foarte adevarat :]
    Ai draq voi bahahaha

  53. Dar nu mai bine e sa o tragi ca un porc, cu zgomot, mirosul pestilential sa umple camera, locul respectiv…apoi sa o intrebi abia soptind, tandru la ureche “Tu ai tras-o?”

  54. wordcraftsman

    Dar chiar, sa creezi o simfonie, o rogi si pe ea sa te acompanieze, tu incepi cu un LA de jos, ea se baseste arpegiul. Incercati ceata lu pitigoi in ritmu asta. Asta o sa va apropie mai mult:P http://wordcraftsman.wordpress.com

  55. andrei

    ai mare dreptate , cam asa prcedez si eu, mai naspa cand incepe si ea sa se beseasca de fata cu tine ca”doar si tu dai!!” , atunci e mai dureros, dar vb aia ..pt ca sa strici un lighean de matze?

  56. andrei

    sa nu mentionez si ca primele luni is groaznice cand prinzi o zi cand esti mai balonat si faci febra musculara la cur la cat te tii, si dupa ce termini intalnirea in drum spre casa, dai niste besini direct de pe cacat.e grava situatia, mai ales pt mine ca sunt student stau in camin si mancarea de baza este eugenia cu pate, pufuleti cu ketchup, si in week-end ton in sos tomat sau in suc prpriu.apropo incearca sa faci dragoste si sa ai o besina crancena, de aia de tie frica sa o dai de zici ca iese cu pachet..plac postarile astept altele la fel de tari

  57. dar de ce voi puteti da partzuri si vi se pare normal…iar noi nu putem da si vi se pare nasol? :)))

  58. nu fi emo

    marafa rau …..:))))))

  59. Silvia

    INGRIJITI-VA VISCERELE ! VA VETI SIMTI BINE ,NU VETI MAI FLATULA si
    VETI putea fi MAI FRUMOSI IN OCHII VOSTRI si ai PARTENER-EI (LUI) !
    Veti putea rade mult mai mult si nu va veti mai detesta de fapt .
    E f simplu …luati un triferment in timpul mesei , aveti grija sa aveti defecatie
    zilnic si cat mai complect !

  60. suna a reclama….( complet…fara C)

  61. mihai

    marfaaaaa……ffff tareee :)) :)) ;)) :)) :))

  62. alexutza :)

    eu zic ca … decat sa o dai mai bn te duci la baie :)):)):))
    sau in cazul in care nu esti acasa…ar fi trebuit sa te duci la baie innainte sa pleci=))

    oricum…aveti dreptate…:))…o data ce m-a luat…m-a luat cu tot cu…gaze :D:))=))………

    hai ca sunteti tari:))
    am ras de am lesinat:))

    felicitari celui care a facut asta:))
    esti tare
    >:D<:*

    salutare tuturor :)

  63. tomu

    da, numai baietii se bas, fetele nu se sparcaie niciodata…ceeee? cot la cot cu un baiat va rupeti bucile si umpleti ata de la tanga de nicotina!

    intrebare: Fetelor, va feriti de propria besina, sau o mirositi si ziceti: “E a mea, ce’are?” ???

  64. =))

  65. Tony

    Intrebare pt cei d p site.voi sunteti normali? :))) eu am 19 ani din buc si pe cuvant dc ma apuca macar unu mic la 2 sapt minim.mancarea mea d baza:piept d pui-snitzele,carne fara grasime,fara grasime si paste.voi ce plm mancati untura d balena?ciudatilor.ma intreb dc o sa zica cineva cv k mn(c mananca,odata la cat timp ii vine sa se partaie,cu cn in camera.etc)dc nu rasp nimeni va doresc sa ramaneti toti impotenti si frigide ;)

  66. tony: nu are legatura grasimea din mancare cu parturile. E ceva normal, la fel ca ragaitul, sughitul….atata timp cat nu impartasesti cu cineva :)))

  67. kat

    foarte tare, ma jur=)))

  68. georgy

    Omule, esti CRIMINAL!!!

  69. lorycica

    Prea tare =)))

  70. iulian

    belea

  71. deya

    super tare=))

  72. Danezu

    Foarte tare si mai dureros e ca e si foarte adevarat…

  73. M-ai facut sa rad ca un RETARDAT! :P Respect.

  74. Delux

    =)))

  75. Anda

    E bestiala povestirea =))))

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

